torsdag 7. august 2014

lang trapp ut i hagen

er noen mnd siden og jeg er superfornøyd, med å få fjernet litt av rekkverket på terassen.

Jeg var så lei av å se rett i rekkverket når jeg tittet ut i hagen....ikke så jeg blomster og ikke høner....jeg sendte snekkeren som jeg bruker og mitt ønske, og får det alltid som jeg vil.


alle trives med denne løsningen, for nå sitter vi og gjester på trappen med en kaffekopp


fikk plantet en klatrerose i enden av trappen , blir en fin avslutning av rekkverket, og inn til utestuen.
jeg håper å få beiset hele terassen og trappen i år, men ble anbefalt å vente til neste år med trappen (vet ikke helt om jeg klarer det )


dette er utsikten fra vinduet nå....liker det mye bedre


dette er hva jeg kvittet meg med


nå har jeg hyret snekkeren igjen.....et prosjekt inne denne gang :-)
skal bli ferdig i løpet av helgen.....GLEDER meg!

klem tone




9 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Veldig flott løysning med ei lang trapp framfor rekkverket...!! Tommelen opp for den :o)
    Eg er også flittig bruker av trappa, når det skal inntas ein kaffikopp eller eit kjapt måltid.
    Eg har sitteputer lett tilgjengelige, så blir det en koselig og fin plass å ta imot gjester også :o)
    Spennande med prosjekt inne, gledar meg til å få sjå ;o)
    Ha ein fin, fin dag!

    SvarSlett
  2. Det ble jo så fint;) Du har helt rett, mye bedre å se ut nå;) Jeg har lenge ønsket meg rekkverk på hytteterassan, men det blir det ikke. Vi har en trapp vi bruker ;) Må bare lage avslutningen på resten litt finere;) Nydelige og flott bilder;)

    Nyt hagen;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Åh, så fint det ble!
    Er det virkelig sant at du bor på byggefelt?! :-) Ser ut som et lite småbruk hos deg. Veldig koselig - liker hønene dine så godt! Litt sånn "tegneseriehøne" - hvis du skjønner hva jeg mener.
    Spennende med alle dine prosjekter også - blir morsomt å se hva du har funnet på denne gangen! :-)
    Finfin ettermiddag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Er jo veldig koselig med ei lang trapp å sitte på.
    Ble kjempefint. Roser er jo alltid koselig.
    Og de hønene dine har jo virkelig vokst.
    Er en flo0tt utsikt fra trappa det da.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Liker trappa, fint med slike lange trinn :)
    Skjønne de hønene, blir ekstra kos med de :)
    Idyll <3

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Dette ble utrolig fint!!
    Det ble så fin overgang ned til hagen og til de flotte hønene:)
    Så mange flotte blomster du har!!
    Ønsker deg ei fin helg:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Det er kjempekoselig med slike trinn - hadde noe lignende før der vi bodde:) Savnet det da vi kom hit- men fant ut at det er praktisk med Leo løpende på terrassen, at vi har gelender. Spennende å se hva du har funnet på nå da- er jo stadig noe flott :)

    Riktig god helg til deg Tone

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. Det ble så mye finere med trapp..
    og gud så store de hønene har blitt,
    de trives nok :)

    SvarSlett
  9. Så mykje finere med trapp:)knallfint og meir praktisk!
    Fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett