søndag 30. desember 2012

Nyttårsbordet dekket

En dag igjen, så går vi inn i et nytt år.....spennende å se hva det bringer med seg!

Jeg skal ha gjester i år....13 stk.
Jeg prøver å gjøre alt jeg kan i forkant, så jeg har forbredt desserten, og laget waldorfsalaten ... etter oppskrift fra Monica med bloggen Fru Sjøakersperler 

Jeg liker å bruke ting jeg allerede har til å pynte bordet.
Jeg synes disse brune ( gammeldagse) ølflaskene er så kule...til lysestaker.
Brunt og rosa er en fargekombinasjon jeg liker ...så jeg valgte dus rosa roser.



ble dekket veldig enkelt....hvit duk og en blondeduk over.
glass dekketallerken , hvite tallerken og krystallglass .


skjønner mange skal dekke med sølv og hvit, men jeg må ha noe mer farger, og disse fargene passer inn hos meg .....får litt dybde på bordet.


servietten jeg kjøpte i sommer og hadde helt glemt...til idag!
opptenningspinner fra biltema og stempel .....ble ganske så enkelt og fint :-)

Nyttårsmenyen er kalkun med deilig tilbehør og en knallgod  dessert ( første gang jeg prøver den, den lukter helt fantastisk) 

klem tone



14 kommentarer:

  1. Å så fint Tone :)
    Gleder meg på dine vegne med masse gjester:)
    KOS
    GODT NYTTÅR kjære deg
    klem

    SvarSlett
  2. skulle ønske jeg var en av gjestene, de gjestene kan glede seg, for du er knallflink på kjøkkenet. Godt år til deg og dine :)

    SvarSlett
  3. HEI TONE:)
    SÅ LUR DU ER SOM DEKKER BORDET I DAG
    VI BLI 7 I ÅR
    NYDELIG PYNTET BORD MED MASSE GODE IDEER
    ØNSKER DEG GOT NYTT ÅR NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig pynta bord:)masse lykke til med nyttårsfeiring:)heldige gjester som får kommer!
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  5. Så koselig! Nydelig pyntet!
    Ønsker deg og dine et riktig flott nytt år!
    Må det nye året bringe mye glede!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  6. hei:) Så nydelig du har pyntet! Herlig med de flaskene og nydelig rosa farge på rosene! Lykke til og kos deg imorgen:)
    Ønsker deg og dine ett godt nytt år, gleder meg til og følge deg videre:)
    Tusen takk for alle koselige og positive hilsninger jeg har fått av deg:)
    Klem lille meg

    SvarSlett
  7. For et fint og glad nyttårsbord! Tusen takk for all inspirasjon du har gitt meg i 2012! Ønsker deg alt godt i 2013;)

    SvarSlett
  8. Hei kjære Tone!!:)
    Det bordet ditt var bare sååå nydelig!:)(Får jo med meg litt av alt snadderet ditt på fb også nå:))
    Det er så koselig å ha funnet deg og bloggen din!Gleder meg masse til å følge deg i året som kommer:)
    Godt nyttår til deg og dine:)Kose dere masse!:) Og de serviettene var jo midt i blinken!:)
    Mange gode klemmer til deg:)!

    SvarSlett
  9. Så sprek du er som har stort nyttårsselskap, og nydelig bord. De ølflaskene er kjempefine lysestaker.

    Godt nytt år til deg, og så sees vi til våren :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  10. Og for en fin header du har fått :)

    Klem igjen.

    SvarSlett
  11. Hei Tone.
    For et fantastisk koselig nyttårsbord du har stelt i stand. Nå angrer eg på at eg ikkje kjøpte meg noen roser i går.... ;)Ønsker deg ei kjempekos nyttårsfeiring, og et fantastisk flott og godt nyttår!

    Gode nyttårsklemmer fra Catharina <3



    SvarSlett
  12. Hei kjære Tone!
    Så nydelig header!
    Bordet var skikkelig lekkert....så gøy å pynte sant!
    Sikker på at dere får det kjempe kos i morgen.
    Så kjekt titte innom deg!
    Godt nytt år Skjønning!

    Klemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  13. Et nydelig dekket bord.
    Ønsker dere ei herlig nyttårsfeiring
    og et riktig godt nytt år :)
    Gleder meg til å følge deg videre inn i 2013 :)

    SvarSlett
  14. Så nydelig dekket bord- heldige gjester du har som får komme til deg :)

    Takk så masse for at du prøver ut oppskriften fra meg- på selveste nyttårsaften! Oj- ble skikkelig glad og ydmyk.

    Er så glad for å ha møtt deg også i virkeligheten og føler også at vi fikk en god kjemi, håper vi møtes mange flere ganger.

    Kos deg masse og ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår :)

    P.s Vi får vel se den desserten sånn etter hvert?

    God klem fra Monica

    SvarSlett