torsdag 25. april 2013

trehvitt

Hei på dere, skjønninger!

trehvitt er vel det de fleste forbinder med noe helt grøss!
Jeg har fått litt sansen for det, i form av skjerefjøler, og nå har jeg oppdaget disse trehvite kulene.
Jeg viste ikke hvor mange kuler jeg trengte til lampa mi , og eller str .....det ble kjøpt inn store og små.

Fikk ikke brukt de små på lampa, men jeg fant en annen måte å bruke dem på.....bordskåner.


den er så dekorativ at den får ligge på bordet og bare gjøre seg.


jeg har også et nymalt bord....det ble helhvitt og jeg synes det ble lekkert.


vant en konkurranse på Jernia  og fikk tilsendt 12 av disse skålene, måtte prøve dem med en gang.....sjokolademousse.
fikk flere ting i pakka, men det får dere se etterhvert som jeg prøver dem ut.


sjokolademousse med vaniljejoughurt og blåbær.....fantastisk!

Nydelig vær idag, fikk en følelse av sommer.....begynt med våronna og det er en fryd å se at det som kommer opp fra bakken faktisk lever.

klem tone

10 kommentarer:

  1. GRATTIS MED GEVINST OG "NYTT" BORD.
    her har det vært skiftende vær - regn og vind - sol - regn og vind - sol....
    men ikke noe uteværtemp. å skryte av.
    har trent i ettermiddag... nå kos med kaffe og aviser mm.
    fin kveld til deg
    klem klem TOVE

    SvarSlett
  2. Smart og dekorativ bordskåner! det skal jeg jammen lage selv også :)
    Takk for tips!

    SvarSlett
  3. Så kul bordskåner! Jeg tar av meg hatten for din energi og dine idéer - jeg blir andpusten! :-)
    Veldig morsomt å lese om alt du får til - hele tiden!
    Fortsatt fin kveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Rart med det men eg har fått så sansen for lyst tre igjen,det er så fint og ilag med det rette så er det heilt topp,fineste bordskåneren:)

    Fine dag til deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Lyst tre kan være flott det, bordskåneren ble lekker.
    Den sjokolademoussen så skikkelig god ut.

    Ha en strålende helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det herjer en "lysttredille" for tiden tror jeg, har også fått litt sansen ;)
    Fine bordskånere, kjekt å kunne la de ligge på bordet som bare pynt når de ikke er i bruk også :)
    Ha en flott helg :)
    klem

    SvarSlett
  7. Slike former har jeg også- fikk de for å lage creme brule, de er fine bare litt små :)

    Knall fin bord skåner :)

    Fin helg til deg Tone

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. De er kjempefine, synes jeg.
    Så flott stuen din ble. :)

    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Grattis med Jernia-premie :) Trekulene kan brukes til mye, og en bordskåner er kjekt :) Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  10. Jeg har også fått litt sansen for trehvitt - og gjerne på kjøkkenet, i form av tresleiver og kjøkkenredskaper. Jeg er blitt litt anti-plastikk, og da er tre-redskapene helt perfekt til min stil.
    Stuen din ble nyyyydelig. Så flott farge! Og grønnfargen å kista di likte jeg beldig godt. Har du fargekode/-navn på den? Jeg har en kiste som jeg skal ha på hytta som trenger en omgang med malekosten...
    Ha en fortsatt god helg, skjønne Tone!!
    Titti-klem

    SvarSlett