mandag 11. august 2014

bord til utestuen

Hei på dere!

fikk kjøpe noe på en facebookside og dro for å hente......der uten at jeg trodde jeg trengte det, stod et gammelt bord.....fikk ideen med det samme.

det ble tatt ifra hverandre og satt sammen på nytt.....og etter 3 strøk med hvitmaling, var det klart.


jeg byttet ut kistebordet mitt med dette....nå blir det lettere å sitte under tak og spise også


og med et så fint bord, måtte det en blomsterbukett fra hagen, for å pynte opp.


jeg ser på blogger og instagram at mange er i høstmodus....jeg holder igjen så lenge som mulig.

følg meg gjerne på instgram med samme navn som bloggen

kommer innom igjen i morgen :-)

klem tone





5 kommentarer:

  1. Hei;) Å så koselig det ble;)
    Her er det også sommer enda. Nyter hver en varm stråle fra sola og uteliv. Det var vemodig å reise hjem fra hytta i går. Men jeg måtte innom sykehuset en tur i dag og i morgen er det full rulle på jobb.
    Gleder meg til flere kreative innlegg fra deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Du er så heldig med alle funnene dine!
    Likte bordet veldig godt, er så koselig i utestuen din.
    Her er i hvert fall høstværet kommet, selv om jeg fremdeles er litt i sånn sløv feriemodus ( og det til tross for at jeg for lengst er tilbake på jobb)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Så flott bord- syntes det passet perfekt- fine ben på det er det også.

    Jeg niholder på sommeren så lenge jeg kan :) Bare så lei disse fluene....

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Ja det var et perfekt bord til utestua di.
    Kjempefint.
    Nei jeg er ikke klar for høsten.
    Kjenner det er blitt kjøligere de siste dagene.
    Men håper stadig på at det blir varmere igjen.
    Ønsker deg ei herlig sommeruke :)

    SvarSlett
  5. Gøy med nye bruktfunn og bordet ditt ble kjempefint.
    Nå er loppis-sesongen i gang igjen morro morro synes jeg.
    Ellers er det vel sommer ut august, selv om det er mørkere på kveldene nå.
    Satt ute til 23 på fredag og nøt litt sprudlevin i glasset. Da er det sommer enda.
    Klem fra Marit

    SvarSlett