lørdag 23. august 2014

garderobeskap

Hei, og god kveld! 

nå skal dere få se garderobeskapet jeg har fått laget i gangen.
jeg trålet nettet etter inspirasjon og tips til et heldekkende skap i gangen......så en dag fant jeg det på en facebookgruppe.

ser at fargen ser litt ujevn ut, men det er bare (heldigvis) bare på bilde

jeg ønsket en låvedørstil, og er superfornøyd etter det ble beiset hvit.
jeg beiset det først shimmergrå, med beisen som jeg brukte på utetrappen, det gikk ikke som jeg hadde planlagt.....det ble sølepyttfarge, IKKE bra!!!

fikk en ryddigere gang med alt gjemt unna

hunden min har klart å snike seg med 

jeg har lite hus og ikke minst gang, og jeg var så lei av alle hjelmer (mann og sønn, kjører forskjellige kjøretøy) som stod oppå skapet....det var også veldig utdatert.

Da tror jeg ikke det blir mer snekkerarbeid på gang dette året, men sikkert mye annet jeg kan finne på 

tror dere skal få se litt av hagen min neste gang...er jo der jeg har oppholdt meg i hele sommer, og jeg har blitt veldig fornøyd.

klem tone







8 kommentarer:

  1. så kule skap :)
    Greit med alt man kan skjule bort.
    Lurer på hva jeg skal finne på i gangen vår.
    Den er jo like stort som et soverom!

    SvarSlett
  2. deilig å få gjemt unna litt :) Mitt tsore høstprosjekt er rydde, kaste og gi bort :) Så langt 10 poser med klær, 2 kasser til loppis og 3 søppelsekker :)

    Veldig fine garderobeskap! :D

    SvarSlett
  3. Kjempe fint ,et skikkelig løft for gangen din :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Stilige skap på gangen din.
    Passer kjempeflott inn hos deg.
    Og de nattbordene dine er kjempefine.
    Ha ei herlig siste augustuke :)

    SvarSlett
  5. Så tøft! Skulle gjerne også hatt plass til et par skap i vår gang, men det er det ikke :( Her må alt henges/stables på vaskerommet ;)

    SvarSlett
  6. Det stiligste skapet jeg har sett.
    Noe å tenke på....

    God helg.
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Sånn, nå fant jeg bloggen din og fikk lagt meg til!
    Superfint skap, ikke rart du er fornøyd!
    Ha en herlig søndagskveld!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. wow, wunderschöne bilder!!! danke für die inspirationen!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett