tirsdag 9. september 2014

Sommer i hagen

Hei på dere!

Bildene fra hagen er ikke fra disse dager, men igjennom sommeren.
Jeg er nybegynner som hageentusiast.

kommer et bilderas










har vært tidenes beste sommer, for meg og min hage 
jeg har hatt en hjemmesommer, så jeg fikk nyte av alt jeg har i hagen ( dette er bare en brøkdel)

jeg synes det er vedmodig at sommeren er over, men jeg gleder meg til neste år, for jeg har plantet så mye blomster og håper dem kommer like flott som i år

klem tone









4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Nybegynner eller ei, her ser det ut som det bugner over av flotte og vakre blomster!!
    Hage er gøy, men krever også tid og pleie!
    Så kjekt at du har fått full utbytte av hagen din i sommer, gode varme, lange dager i solen gir ro i sinn!!
    Ha ein super fin dag!
    ps. takk for kommentar ang navnelappene!! Eg hadde de sammen med en klase rognebær, og det ble veldig fint ;o) Skal se om eg får lagt ut et bilde av det også ;o)
    klem

    SvarSlett
  2. Ååååå så masse nydelige blomster og jeg elsker frodigheten!
    Kos deg litt til.....September kan være vakker i hagen også.

    Snakkes på IG sikkert ;)))))

    Klem på klem
    Camilla.

    SvarSlett
  3. Så nydelige blomsterbilder :-) Jeg er enig med deg, skulle gjerne hatt sommer mye lenger jeg :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Du har vært kjempeflink med hagen, og nå kan du kose deg med alle bildene fram til blomstringen starter igjen neste sommer.

    Klem

    SvarSlett