onsdag 20. august 2014

nattbord

etter x- antall nattbord, har jeg endelig fått tak i noen som jeg liker.

Dem er ikke like men det passer passer meg helt fint
Var inne på en facebookside og så noen gamle møbler ...sendte en forespørsmål om han tilfeldig hadde noen nattbord....noe han hadde :-)


jeg så dette grønne og ble helt mo i knærne

jeg brukte akkuratt 1 time fra jeg så det til det var i hus... 
var livredd for at noen andre ville kjøpe det rett foran øynene på meg.


og det andre ...så passe gammelt og shabby som jeg liker 
selv om dette står på mannens plass.

Digger å få tak i sånne kupp ,og interiøret jeg liker blir mer komplett.

klem tone






9 kommentarer:

  1. Har ikke kommet så langt ennå- men ser etter slike nattbord jeg også- nå var du heldig igjen :) De er kjempefine.

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  2. Så kule nattbord!!! Det grønne var jo bare smashing da. Så herlig farge. Det hvite var også fint, men jeg har litt hangup på grønt om dagen.Virkelige kupp dette her. Grattis.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å finne gode kupp,ikke bare økonomisk men også i rette stilen.Tror du må bo en plass der du har nærhet til en del "steder" - noe jeg savner her i Ålesund.Skralt med muligheter for gode kupp dessverre,selv om man har flaks en sjelden gang.Nattbordene dine var bare så kjønne at,akkurat passe shabby og slitte og skaper super stemining på soverommet ditt (elsker den tapeten din også TOne!)
    Gøy å se alt du finner på,jeg lurer fremdeles på hva du er lagd av og spiser,hihi !
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. For et lekkert soverom og nattbordene var nydelige,
    herlig grønnfarge. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Så fin en miks sammen med de nydelige nattbordene!! Bilder som jeg nok kan se på - gang på gang uten å bli lei :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  6. Dæsken for en farge!!! ELSKER slike gamle grønnfarger :) Fine begge nattbordene da og passer veldig godt hos deg :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Veldig flotte nattbord.
    Du er alltid så heldig på facebook du!
    Misunnelig! Haha

    SvarSlett
  8. Disse var fine.
    Og spiller jo ingen rolle om de ikke er like.

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige nattbord- skjelver æ å , når æ ser slike....

    SvarSlett