søndag 13. januar 2013

"nye" lysholdere

Hei og god søndag til dere :-)

en stund siden siste innlegg, men har en sønn som har operert begge bena og sitter i rullestol ....trenger litt hjelp i hverdagen.
En annen ting er at jeg har blitt hektet på Instagram....legger ut en del bilder der :-)

Jeg har puslet og gjort om litt på kjøkkenet idag....malte bordplaten hvit, og fant ut at bena trengte litt maling også.....mulig jeg rekker det i morgen :-)

kunne tenke meg noen flere og nyere lysholdere på stuebordet, men ikke viste jeg hva jeg var ute etter.

Fant en strømpebukse i en skuff og da fikk jeg en ide.


var et kult mønster og jeg er storfornøyd med "nye" lysholdere.

klem tone


12 kommentarer:

  1. Ja det var jo noen stilige lysholdere.
    Så lurt dette var da.
    Stakkars gutt da, operert begge beina,
    Håper det går raskt fremover med han.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Å Tone, du er bare så kreativ bestandig! Stilige telysestaker du har laget. Ønsker deg en riktig god søndagskveld og god bedring til sønnen :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  3. HEI,
    smarte oppfinnsomme Tone!
    du altså! artig.
    ja, kaldt i Nord-Østerdal. Kanskje jeg vet om/ kjenner dine venner på Tynset? Innfødte? Navn...? Har jo vokst opp i nærheten av Tynset og gått på videregående skole der.
    Og, - jeg har opplevd -43 kalde...!
    da knirker det veldig når man går og alt går tregt...
    men innlandskulde er annerledes enn den ved kysten, man slipper den ekle fuktige sjølufta/trekken i tillegg...Heldigvis!
    Er jo mer enn nok med under - 40 tørre kuldegader....
    ha en fin ny uke!
    klem TOVE

    SvarSlett
  4. Så utrulig kreativ og flink du er,det blei jo sikkelig fint:)
    Ein kjempegode ide!
    Stakkars sønnen din,håper det går fort fram så han er på beina igjen,masse god bedring til han!

    Fine kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Stilig :)
    Håper sønnen kommmer seg - er ikke akkurat det mest morsomme operasjoner.

    klem,klem

    SvarSlett
  6. ojsann... :( håper det går bra med sønnen din og at han kommer seg snart på beina igjenn...

    Ny blogg for meg dette, så fin blogg du har! la meg til som følger...
    liker sånne kreative bloggere :) kule lys!

    Gleder meg til å følge deg videre og se bilder av bordet du har malt... :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  7. Så smart :)
    Håper gutten din kommer seg fort da!
    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  8. OY SÅ BRA HAN HAR DEG !
    ØNSKER HAN GOD BEDRING
    SÅ LURT DET VAR
    KNALL TØØFFT BLIR SIKKERT KOSELIT LYS I DI
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Det var tøffe lysholdere! God bedring til gutten! Og så begge beina da!

    SvarSlett
  10. Så kule! Kreativt ;)
    God bedring til sønnen din.

    Ha ei fin uke! :)

    SvarSlett
  11. Han handymannen min han trenger ikke å si lenger til meg at du æssæ..må du ha så mange ideer? for du slår meg til de grader Tone- hadde aldri kommet på det, og de ble jo så kule- og det beste, kostet jo ingenting :) Kule strømper du hadde forresten :)

    Håper det går fort fremover med sønnen din !

    Ønsker deg en fin uke og flotte dager

    Klem Monica

    SvarSlett
  12. Så utrolig kule lysholdere:)
    Du er så flink og kreativ Tone:)
    Fin mandag og ny uke til deg!
    Klem Janne

    SvarSlett