mandag 14. januar 2013

nytt trekk...

..til puffen!
I høst fikk jeg tak i en puff, som jeg har ønsket meg.

Den har nå stått med orginaltrekket (ikke min favoritt)  i mange mnd for jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg ville gjøre med den.....male eller nytt trekk? 
Jeg har sett på mange trekk, men det må passe inn her hos meg også...litt landelig stil.

Så oppdaget jeg at Ellos hadde trekket jeg ville ha....var nok det jeg hadde sett etter.


Likte veldig godt dette stoffet og kjøpte 5 meter...og på salg!
men må si det var kvialt å ta frem symaskinen idag....dette trodde jeg var mer en jeg kunne klare ....skal ikke skryte på meg noen syferdigheter.....men jeg er fornøyd med resultatet :-)


Her er hvordan den var før jeg fikk nytt trekk på :-)


tusen takk omtanken dere har for min sønn....det varmer!

klem tone


10 kommentarer:

  1. Så utrulig flott den blei med det nye trekket på,knallfine og såg kjempefint ut:)

    Ønsker deg ei fin ny veke!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. kjempefin !!
    Koselig stoff du fikk kjøpt, også på salg da :)
    God bedring til sønnen din, håper taxien kommer i morgen :)
    klem !

    SvarSlett
  3. Å hei Tone!
    Så utrolig flott den ble!
    Snakk om makeover!
    Flinkeste du.
    Å stakkars gutten din.....tøft å operere begge beina samtidig da!
    Ønsker deg en herlig uke og takk for skjønne spor hos meg!
    Smil og god klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. HEI SKJØNNE TONE:))
    Å SÅ TØFFE DEN LEI
    JA DU HAR ALL GRUNN TIL Å VÆRE FORNØYD
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Det ble kjempe fint :-) du kan sy tydeligvis ! Var fint det stoffet både i farge og kvalitet.

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Så stilig den puffen ble! Likte mye bedre den nye versjonen enn den gamle;)

    SvarSlett
  7. Forandring fryder. Denne ble jo mye finere, det må jeg bare si :) tihi... Artig å kunne gjøre litt sånne ting selv... jeg er på jakt etter brukte møbler til huset. Mye artigere å pusse opp noe og sette sitt eget preg på det enn å bare kjøp nytt..
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  8. Den ble veldig fin, Tone!!
    Av og til kan det lønne seg å være tålmodig og vente på det rette, men du verden så vanskelig det er... hehe...
    Ha en fortsatt fin fin uke!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  9. Denne ble kjempe lekker Tone :) tror du har syferdigheter i lang baner altså ;)
    Tror jeg må kikke litt på Ellos etter dette stoffet, skulle nemlig trekt ferdig sofaen min og dette ser perfekt ut ;)
    Bordet ditt ble også fint, gøy å blande farger selv :)
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Den ble lekker :)
    Så flink du er!
    Ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlett