tirsdag 13. mars 2012

påske eggene mine.....


....er ikke som mange andre påske egg...gule med div kyllinger.

disse har jeg laget for å selge på messa til helgen ....dem var kanske så poppis i fjor og tror dem går unna i år også :-)
Jeg har i tillegg fått bestillinger, så det holder nok ikke med de 12 jeg har laget .


har laget dem veldig enkle, men det er det jeg føler er det jeg får solgt...og det er det viktigste.


 engler og søte barn går alltid først.


synes dem er koselig å lage og jeg synes dem blir så fine ....håper bare at kjøperne liker dem også :-)

klem tone



10 kommentarer:

  1. Kjempe fine påske egg Tone, liker ikke det gule til påske jeg,så dette er bedre. Disse får du nok helt sikkert solgt.
    Lykke til på messa

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Supersøte påskeegg, mon tro om jeg skal prøve meg på noe lignende ;)
    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Så søte!! Jeg er helt sikker på at du blir utsolgt iløpet av kort tid!
    Lykke til med salget!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  4. Herlige påskeegg! og det " enkle " er ofte det beste:)
    Med slike flotte motiv blir det for galt å gjemme de bort med annet stæsj:)
    Disse kommer til å ryke ut i full fart:) Lykke til!
    Ha en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Veldig søte egg! Og jeg liker disse mye bedre enn de gule med kyllinger;) Lykke til med messen;)

    SvarSlett
  6. Kjempefine egg - skjønner godt at de selger bra!
    Må si meg enig i at disse er mye flottere enn de tradisjonelle med kyllinger på!
    Lykke til med videre forberedelser!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  7. veldig fine.
    lager slike egg jeg også.
    morsomt å klippe og lime litt.
    lykke til.
    klem TOVE

    SvarSlett
  8. Kjempefine påskeegg, såå søte!
    De blir nok solgt fort:)

    Ha en fin onsdag!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  9. Så fine påskeegg, du er kjempeflink :))
    Kommoden under her ble også super.
    Lurer på hvilket papir du har brukt på påskeeggene og ellers framgangsmåten på dem, fikk så lyst til å lage noen :))


    Ha en fin onsdag :))

    SvarSlett
  10. NYDELIGE !!
    Misunnelig på alle de flotte serviettene du har :)
    Klart du får solgt disse :)
    Lykke til på salgs messa
    klem

    SvarSlett