lørdag 11. februar 2012

3 x feiring

tenkte ikke på det når jeg inviterte til bursdagsfeiring av min 2 barn, at det var morsdag samme dagen!
Min sønn ble 15 år den 26 januar og min datter blir 17 år den 3 mars.......blir ialle fall ikke noe avslappingsdag for mor.....blir 14 stk til bords.

Har dekket bordet i kveld, for jeg har nok å gjøre i morgen, med full middag, dessert og kaker.

jeg elsker å dekke bord...det er det hyggeligste.
Jeg har dekket på med en nydelig håndbrodert duk som er ganske stor og dekker hele bordet....kjøpte den på finn.no.....dekketallerken i glass, så man kan se duken igjennom.

var også på salg i januar, da jeg kom over disse lekre serviettringene (kostet 5 kr stk)
første gang jeg bruker dem og det blir ikke den siste.

dette er min kjekke sønn, Markus Harley <3

og min nydelige datter, Madelen <3

håper det er noen som tenker litt på meg i morgen også ;-)

Ha en fin lørdagskveld!

klem tone

6 kommentarer:

  1. 3 selskap i en blir sikkert bra.
    Håper barne setter like stor stas på deg i morgen som du gjør på dem....

    Ha en kjempefin søndag kjære Tone...

    <3

    Klem fra Helene

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord og flotte barn!
    Lykke til med 3 x feiring i morgen!

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  3. For noen nydelige barn du har, Tone.<3 Nydelig dekket bord.<3 Kommer nok til å tenke på både deg og alle mine venner i morgen.<3 Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  4. Nydelig bord Tone!
    Håpe dåkke får ei flott
    feiring ilag med familie og venna i mårgå :)
    Og gratulere med morsdagen på forskudd!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hej Tone
    Fina barn :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 111 fina bloggar med.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  6. Det er kjekt å være gjest når det er lagt så mye omtanke i bordpyntingen;) Lykke til i morgen;)

    SvarSlett