søndag 12. februar 2012

MORSDAGSGAVER!

Tillykke med dagen alle fantastiske mammaer!

har fått så mange flotte gaver idag, og jeg må vise dere dem.

Se på denne søte "kaktusen" vet ikke hva jeg skal kalle den,men så nydelig!


Her i huset vet far (han hjelper barna) hva mor liker....spesielle blomster!
er ikke så glad i ferdige buketter.
Se på denne fantastiske blomsten....den må sitte på et tre, siden stilken er en gren.
Dama på blomsterbutikken viste ikke hva det var......gleder meg til å se når den springer ut.

en søt bok som står mange fine ting om mor <3

og denne som jeg gleder meg til å titte i .....når alle gjestene har dratt  ;.-)

tusen takk for flotte gaver, barna mine <3

Nå har jeg stått på og er så noenlunde klar til å ta imot gjestene mine.

ha en fin morsdag/feiring!

klem tone


8 kommentarer:

  1. Nydelige gaver, Tone. Du er jamen heldig.<3
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  2. Flotte gaver du har fått <3
    ha en super dag med gjestene dine <3
    klem ingrid :)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en skikkelig kosestund når selskapslivet er over. Den blomsten var spennende :)

    SvarSlett
  4. Flotte gaver. Den boken TRENGER jeg. Kos deg med gjester.

    SvarSlett
  5. Så fine gaver du har fått!
    Håper du har hatt en fin feiring med alle gjestene!

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  6. Så masse fint du fikk... kjempe hyggelig... Håper du hadde en fin dag

    ønsker deg en god uke '
    Kerstin

    SvarSlett
  7. Blomstene var jo kjempekule:) Den store du har fått tror jeg forholder seg slik og blir etter hvert jevnt over brun og forholder seg sånn. Min tante har noe lign. som var med i en bukett en gang og hun har bevart den. :-)

    SvarSlett
  8. Blomsten heter Protea,og vokser i Sør-Afrika om jeg ikke husker feil :-) Den springer ikke noe mere ut,men tørker ut slik som den står nå. Den er råtøff :-) Hilsen blomsterdekoratøren :-p

    SvarSlett