søndag 20. januar 2013

VIS OSS DIN TV

er utfordringen hos NIB

utfordringen er i sammarbeid med Ikea...som skal lansere en tvløsning - uppleva!

Er det noe jeg ikke er så intr å vise frem så er det tvèn, sånn er det for de fleste bloggere.

Jeg hadde en liten tvbenk og reoler med dvd, komponenter og en haug med ledninger ....måtte finne en løsning på problemet (min mann var fornøyd som det var, liker å ha filmer lett tilgjengelig)

Jeg begynte å se etter noe på Finn.no
etter noen uker lå den flotteste sjenken ute....den MÅTTE jeg ha!!!

Den er 2,5 meter lang og med 25 skuffer og BLYTUNG!

3 menn måtte til for å bære den....uten skuffer.

Jeg er helt forelsket i dette møbelet...vil si det fineste jeg har.
grønnfargen er orginal, men de skuffene som er grå har jeg pusset og det samme med platen oppå....dem var røde ( likte ikke )

Jeg fjernet 3 av de nederste skuffene for å få plass til komponentene...ser ryddig ut.
8 av skuffene øverst er stappfulle av dvd


mannen var ikke enig med meg om å kjøpe denne, men nå er han like glad i den som meg.

i uthuset til bestefaren (til min mann) fant jeg en gammel liten kasse som passer fint til fjernkontrollene.


for at tv ikke skulle være så synlig og at skjenken skulle komme mer frem, malte jeg veggen bak i en grå matt farge.
Nå tenker jeg ikke så mye på at tv henger på veggen, for jeg legger ikke merke til den lenger.

klem tone




23 kommentarer:

  1. Dette var lekkert, ser ikke slik ut her nei.....er vel ikke så mye og skryte av min tvkrok....
    Nydelig benk du har fått deg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. For en flott skjenk! Denne passer jo helt supert til dette formålet.
    Og for et praktmøbel - I love it :-)


    God søndag til deg Tone.

    Klem Katrine

    SvarSlett
  3. Dette passet jo perfekt for dere, som har så mange filmer/dvd.
    Vi har pakket bort det meste av filmer, så behöver ikke den plassen. Syns lösningen dere har valgt ble super.
    klem aina

    SvarSlett
  4. Kjempeflott.
    Jeg leter fremdeles etter det perfekte tv møbelet.
    ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin tv krok du har ;-) skjønner godt at dere er glad i den fine benken.

    Lykke til i konkurransen !


    Klem Monics

    SvarSlett
  6. Dette var fint, Tone. Jøss for en kul benk !! D

    SvarSlett
  7. Oii lækker! Tven våres er liksom en del av stua men den er jo ikke et fint møbel.

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Fantastisk flott møbel!
    Elsker Kartellampen din også ;)
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Digger´n rett og slett , den tv benken din !

    Lykke til i konkurransen :)
    klem

    SvarSlett
  10. Den benken var kjempeflott.
    Så heldig du var som fikk tak i en slik
    Passa jo kjempefint som tv benk.
    Likte og veldig godt kontrollholderen din.
    Ha ei herlig ny uke :)

    SvarSlett
  11. Heeeeelt herlig ♥ For et kupp :)) LIKER LIKER
    Du har god smak ♥

    God uke til deg og takk for kommentarene ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. Så herligt og så den plasseringen med DVD og så fin plass til fjernkontrollen:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Åååå fy flate for ett møbel!!!
    En slik har jeg ønsket meg i evigheter :)
    Hvis du noensinne skal selge, ring MEG, hehe!
    Lampen du lurte på fra innlegget mitt er fra ikea, skjermen er eldgammel og muligens fra Skeidar eller bohus :)
    Klem

    SvarSlett
  14. WØOW!!!! DETTE BILDE BØR VINNE!!! :) Helt nydelig!!!
    (men hva skal du med premien? heheheh) du må jo aldri skifte ut dette her.!!!
    Henriette

    SvarSlett
  15. Oj-oj OJJJ!
    Dette var rå fint!
    Ingen sak å vise TV når det er en så vakker ramme rundt!

    Flott ukestart til deg flinka!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  16. Fantastisk!!! Måtte du vinne:) Så fin TV-løsing har jeg aldri sett før. Man glemmer jo TV-en når man ser den FLOTTE sjenken!
    Jeg heier på deg:)
    Fin mandag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  17. KJEMPESTILIG OG KJEMPEFIN!!!!
    Et møbel du kan være stolt over å eie..

    Tv`n vår kjøpte vi på Elkjøp...trodde ikke heller det fantes
    så stor før jeg fikk se den:))

    Mannen har forresten samme "tvbenk" som du ute i garasjen:))
    Han fikk den for 25 år siden fra et parfymeri som skulle rives..og i den
    har han alt innen skruer og muttere:o)))
    Kunne gjerne hatt den i stua om den var lettere å flytte på:)

    Ha en fin fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  18. En spennende utfordring, siden det er som du skriver, at vi bloggere helst ikke vil vise TV`n :) MEN den sjenken tar kaka - er så utrolig flott, og skuffene er en drøm for de av oss som liker ordning och reda :) Masse lykke til med utfordringen - du er absolutt verdt en finaleplass :) Beppeklem

    SvarSlett
  19. For en nydelig tvbenk!!! Jeg ble helt forelsket <3

    SvarSlett
  20. åååå den skjenken din er berre heilt magisk!
    Gjett om eg har lyst på ein slik.... Hadde nok ikkje hatt plass til ein så stor, men ønsker meg ein litt kortere tilsvarande :)

    Masse lykke til, syns du fortjener galleriplass med denne ja :)
    Stor klem <3

    SvarSlett
  21. STILIG bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett
  22. Sagt det før og sier det igjen...den er såååååå fin!!! Ønsker meg en slik i den nye gangen min jeg ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klem :)

    SvarSlett