tirsdag 24. september 2013

trapp

er ikke helt sikker på hvordan jeg kom på å ha ny trapp ute, men fra jeg bestemte meg og til det faktisk skjedde, tok det 2 uker.

Jeg liker at når jeg bestemmer meg for noe, så er det noen som kan med en gang.

trappen som var laget for huset, var veldig utdatert og jeg begynnte å irritere meg for alt som havnet under trappen ( den var åpen) ....jeg ville ha en tett trapp.


sendte et bilde av trappen til snekkeren, og etter en uke var trappen oppe.
er litt uvant, men det går seg nok til etterhvert.....og jeg kunne tenke meg å beiset den, men det må vente til neste år.


pyntet litt i går, men det må jeg sikkert gjøre noen ganger for å bli helt fornøyd.

her er hvordan den var før:


Ha en fin dag!

klem tone



7 kommentarer:

  1. Du har funnet snekkeren din du :-):-)
    Dette ble knallbra:-):-) Likte formen så godt.Synes jeg ser deg sitte med kaffekoppen der :-):-)
    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Så flott det ble.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig trapp!!
    Tenk så fint å sitte på den med et deilig saueskinn og nyte en deilig kopp med varm sjokolade!!:)

    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Det blei kjempefint,så koselig å sitte der og pynte trappa si:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Stilig trapp :)
    Denne kommer du til å bli kjempeglad i.

    Klem

    SvarSlett
  6. KNALL FIN
    HELT NOE ANNET
    DU FÅR TING UNNA DU
    NYT DAGENE SKJØNNE TONEROSE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny flott trapp :) hadde en slik lignende den når der vi bodde før og den er så koselig å sitte på :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett