onsdag 6. mars 2013

nymalt gang!

Det var dette med at de ene drar det andre med seg.

Jeg skiftet farge på den ene veggen på kjøkkenet og da så fargen i gangen veldig gul ut......jeg klarte bare ikke å se på den lenger.


Kommoden kjøpte jeg brukt og ville vente med å male den til jeg fikk tak i ny knotter.
Fikk en reklame fra Europris og jammen hadde dem fått inn knotter....4 stk for 49 kr......dro strake veien i dag og fikk tak i.


Jeg var litt usikker på hvilken farge jeg ville ha på veggen...ikke helt hvit, men den måtte være lys og  kald.
Tok med noe fargekart hjem og brukte en kveld på å bestemme meg ,og valget falt på matt kalk.
Jeg har malt i hele dag og jeg er helt forelsket i den kalkfargen!

Speilet måtte også få ny farge.....noe vårlig!

RESULTATET!!!




Jeg er superfornøyd med denne supermatte fargen.....så fornøyd at den skal på kjøkken og stueveggene også.


det ble en utrolig forandring, og så lyst i gangen ....digger det!

klem tone






13 kommentarer:

  1. Så lyst og fint det ble hos deg, gangen ble helt annerledes..jammen morsomt å se alt som kan gjøres med maling!:)Vi maler her hos oss også,det var så mørkt og sotete på veggene, det er så gøy og se forandringen!Du Tone, du er flink altså, dette ble supert!:)Klemmer fra Else britt:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble =)
    Ser stor forskjell.

    Ha en fin kveld!
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. DU ER SÅ FLINK MED FARGER TONE
    NYDELIGT BLE DETTE OGSÅ
    NYT GANGEN DIN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin farge - den gjorde seg :)

    SvarSlett
  5. Veldig fint, så flink du har vært.

    SvarSlett
  6. Knallbra blei det!
    Kva er fargekoden på den, og er den ein slags lys-grå? Var ikkje så å sjå på bildene.. :)
    Kunne tenkt meg denne på soverommet ;)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig og lyst, fargen ser nydelig ut. Likte såå godt bildet under også, gratulerer som vinner av fargerike utfordringen.
    Fin torsdag til deg, klem Anita

    SvarSlett
  8. Det ble superfint - både speilet, kommoden og veggen :) så nå kan du være fornøyd.

    Fin dag til deg

    Klem Monica

    SvarSlett
  9. Dette ble kjempe fint, lekker farge :)
    Du er flink med farger altså!
    Hvilke produsent er fargen fra?
    Klem

    SvarSlett
  10. Dette ble bra. Og helt geniale priser på knottene på europris.
    Man får ofte behov for fornying flere steder enn der man starter, snart står vel stua for tur også ? Hehe

    SvarSlett
  11. Åhh dette ble lekkert Tone! nydelig farge du fant<3<3 blir veldig inspirert av alt du gjør:-)
    klem

    SvarSlett
  12. Superfriskt og fint tonemor!!;-) du bobler jo over av kreativitet for tiden!!;-) ;-) herlig;-) håper det smitter meg;-):-) og jeg har også sikret meg noen knot t er fra europris!! Knallfine!!;-) ja en herlig kveld skjønnas:-) mange gode klemmer:-)

    SvarSlett
  13. For en herlig farge!! Og helt ny gang!!
    Nå venter jeg spent på neste prosjekt - du er jo effektiviteten selv om dagen!
    Titti-klem

    SvarSlett