lørdag 19. januar 2013

noe blått

Litt pause mellom innleggene...skjer lite på interiørfronten om dagen.

Masse blomster blir kjøpt inn flere ganger i uken, mens jeg venter på våren.

var litt vågal med valg av hortensia denne gang, bruker å velge hvit.....har fått sansen for blått.


Mester grønn hadde også masse tilbud på div. trallen sin og jeg lot meg friste.....
2  grønne glassflasker til pynt ( 10 kr. pr), eller jeg har brukt den ene til lysestake.....kunne velge i grønn og lilla...jeg har fått med at lilla er årets farge, men det fungerer ikke for meg.


er så kaldt ute om dagen, så det blir mye innetid .....og da blir det at man flytter rundt på ting.
Jeg ble litt lei av lysfat på bordet, at jeg ville sette tingen litt for seg selv.....synes det fungerte også.


Nå skal jeg lage noen tapasretter til familien....kos!

klem tone







9 kommentarer:

  1. Hei og God kveld :)

    Synes både hvit, blå og rosa Hortensia er nydelige !

    Her blir det Fiskegryte med Torsk , reker osv.. Tapas høres veldig godt ut.

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Vakkert! (Som vanlig, jeg elsker interiøret ditt) Flaskene var fine, kanskje jeg skulle sjokke innom Mester Grønn en tur :) God helg!

    SvarSlett
  3. Hei Tone!
    Synes flaskene far knalltøffe og hortensiaen var nydelig i blå drakt :-)
    Det krever mot å bevege seg utenfor komfortsonen, så synes du var tøff som tok den blå og ikke den hvite. Kjenner meg så godt igjen i akkurat dette.

    Ønsker deg en deilig lørdagskveld!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  4. Så nydelig,elsker den blå hortensiaen:))
    Du har det så fint!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. HEI TONE,

    trivelig med blomster...
    lengsel mor vår!
    VAKRE BILDER.
    ønsker deg en riktig god helg...
    klem og hilsen TOVE

    SvarSlett
  6. Blomster må en ha. Kunne omtrent kjøpt det hver gang jeg er på butikken.
    Men så tenker jeg at jeg får holde meg litt i skinnet siden de jeg har
    fortsatt står fint. Men det er jo så flott da å pynte med levende planter,
    Har lyst på en hortensia, men vil vente til det blir litt mildere, er redd den ikke
    overlever turen heim.
    Koselig pynt på bordet ditt. Jeg varierer litt med lysfat noen ganger og
    noen ganger ikke.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott den blå hortensiaen :) her er det også inne-tid, og storydding på planen :) ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  8. Hortensia er en vinner uansett farge..... både innendørs og ute. Jeg planter dem ut i rhododendronjord etter avblomstring og har nå mange, særlig på hytta. Min favoritt. hortensia!

    SvarSlett
  9. Vakker blomst :) Jeg klarer bare ikke holde liv i dem særlig lenge..
    Hyllen jeg har på kjøkkenet er fra Ikea, heter Hyllis og er 140 høy 60 bred.
    Akkurat passe stor :)
    Ha en flott søndag :)
    Klem

    SvarSlett