mandag 21. januar 2013

romantisk

jeg har hatt fri idag,  har vasket og ryddet (tro meg, det trengtes) ....får energi når lyset og spesielt solen er fremme.

Har også vært og rotet litt i saker som er gjemt bort....man blir lei ting og setter det bort, men plutselig så ser man det med andre øyner, som denne "butten" ....veldig gammel!

Jeg fant den i boden og jeg var i en periode veldig lei den og fant ut at den skulle males hvit og få decopage på seg......angret når jeg så den nå.

Den fikk ligge i vann og løses opp, deretter gikk jeg med hard hånd over med stålull.....det funket og den ble enda finere en den var fra før.


og med en rosa potterose ble det veldig romantisk.

Må bare få takke dere skjønninger for så masse flotte kommentarer på skjenken min.
Jeg blogger mest for min egen del...blir liksom dagboken min.... jeg blir likevel veldig ydmyk når dere legger igjen så mange hyggelig kommentarer....varmer langt inn i sjelen.

klem tone




9 kommentarer:

  1. Det ble kjempeflott.
    Nydelig med de rosa rosene.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig rose :)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint! Har det akkurat sånn jeg også, blir lei ting o g setter det bort, for så å plukke det fram igjen senere.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Godt du fikk skrubbet den skjønnheten tilbake til orginalen , var jo så fin . Lekkert med rosen oppi :)
    Håper sola kommer til oss også :) trives best da .. :)
    Klem ingrid

    SvarSlett
  5. Å SÅ LEKKER
    HERLIG MED ROSETRET OPPI
    HÅPER DET GÅR PÅ FRAMM MED SØNNEN DIN
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  6. He,he.. Tone - måtte dra på smilebåndet.
    Var dette med å male på antikviteter...

    Du fikk jo ett bra resultat, og mal den ikke igjen!!

    Klem, klem

    SvarSlett
  7. Å den var jo bare superfin og med rosa rose KAN det ikke bli feil for meg!
    Ha en skjønn dag Tone!

    Gode klemmer

    SvarSlett
  8. Hi hi- så artig jeg la noe i vann i helga som hadde fått decupage på seg- og det gikk ikke så bra som denne vakre butten din :) Har nok blitt lei formye av alt det søte. Men denne nydelige rosen og butten er helt perfekt vakkert :)

    Nydelig resultat.

    Nyt dagen klem Tone

    Fra Monica

    SvarSlett
  9. Nå satte du meg på en ide du ;) Bildet ditt er nyyydelig!! Trebutten blei superstilig og eg skal søren meg male noe tre greier eg har og gjøre som du gi det en omgang med stålull :D
    Nyt dagen!

    Varm klem
    Catharina

    SvarSlett