onsdag 16. januar 2013

til oppbevaring

Var egentlig ikke ute for å kjøpe noen annet en lys i alle fasonger, men gikk en runde i butikken ( nille) og der så jeg denne "dingsen" til å henge armbånd på ......i industriell utførelse...LIKER!!!

Synes Nille er en butikk som har tatt seg veldig opp når det kommer til interiør....selger det samme som dyrer interiørbutikker.....bare prisen som skiller.


var så søt med fuglen på toppen.

Har egentlig ikke hatt noe system på armbåndene, nå ble det veldig oversiktlig.
Har fått opp en hylle på soverommet, som jeg kan ha pynten min på.

Hadde siden juleselskapene, lyst på nye salt og pepperbørser.....trodde jeg måtte invistere i noen dyre om jeg ville ha noen romantiske/landlige, men de fant jeg på Nille til 29 kr settet (kjøpte 2).
(skal få se dem i et annet innlegg)

klem tone

8 kommentarer:

  1. Kjempeflott.
    Nille har tatt seg opp, det har blitt en sånn "må innom med jevne mellomrom" butikk.
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Å den var fiiin!
    Helt enig med at de siste årene har nille fått masse godbiter til gøye priser-og DET liker vi jo!
    Ha en finfin kveld skjønne du!

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Ja, enig med deg!
    Nille har faktisk blitt en fin interiørbutikk nå!
    Også så billig!
    Det liker vi :-)
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Liker at det er mulig å gjøre gode kjøp til og med på nille :)
    Kan tipse deg om at Ylva/Åhlens kolleksjonen finnes med ett veldig fint, gulvteppe også :) hvis det var den slags teppe du mente :)
    Klem

    SvarSlett
  5. SÅ TØFFE
    JA ENIG NILLE HAR VIRKELIG FORBEDRET SEG
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Wow - det var da også mange fine armbånd da!

    SvarSlett
  7. Hei
    Enig med deg ang. Nille.
    Så mange fine armbånd du har :)
    Mon tro om jeg skal ta meg en tur på "billig og veldig bra"-shopping idag?
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så mange fine armbånd du har ;) Har samme fuglen men i et annet slags stativ ( står på den brune kommoden ) kjøpte den i en helt annen butikk enn Nille. men er enig med deg- den butikken har kommet seg :)

    Koselig pip pip :)

    God helg Tone

    Klem Monica

    SvarSlett