tirsdag 22. januar 2013

det begynte...

med det ene fatet!

Jeg fikk tak i et knallfint fat på en salgside på face......ble helt forelsket!
men hva skulle jeg bruke det til....ingen fikk se det flotte fatet om jeg la noe oppå, og inne i skapet gjorde det seg ikke.

Jeg googlet fat på vegg og kom over noen blogger som hadde gjort nettopp det......trodde det var tantete, men det var flotte blogger, som var oppdatert.


fikk mannen til å dra innom clas for å kjøpe med noe til å feste fatene med.
så var det å finne frem noen fat som kunne egne seg til pynt.


jeg manglet et fat, jeg finner det ikke....veldig gammelt og jeg digger det, men borte er det (har en misstanke om at noen i fam kan ha knust det....og fjernet det)

kunne tenke meg noen flere, så jeg skal titte om jeg finner noen på loppis.


perleblomstrene min blomstrer i flere ledd og jeg klipper av etter som den blir lange.
nydelig farge på dem og vårlig!

Jeg har funnet ut at dette likte jeg veldig godt.....passer på mitt landelige kjøkken.

klem tone


11 kommentarer:

  1. For en flott ide, Tone! Nydelige fater som pryder veggen din. Dette var et fint tips og ta med seg.

    Ønsker deg en fin tirsdag :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  2. Det var noen nydelige fat.
    Så lurt å henge de opp på veggen.
    Vi samler jo på fine ting for at andre og skal de det.
    Ikke for å samle de i skap.
    Fin-fin dag til deg :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint Tone :))
    Jeg har også gamle fat på veggen min :)

    Ha en fin dag ♥

    Og takk for at du stikker innom meg ♥

    Klems Bente

    SvarSlett
  4. Så flott :)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig ide,dei vakre fatene passa så fint på veggen:)
    Her er det kaldt og fint idag,godt egentlig sjølv om ein fryser!

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei kjære Tonemor!:)Må si jeg beundrer kreativiteten din!!:)Helt fantastisk:)
    Det passet sååå godt hos deg:)!!Og så på fb det nydelige tv skapet ditt...herlighet for en skatt!!:)
    Håper du og dine har det bra:)
    Ser jeg har gått glipp av litt her:)
    Nydelige roser i innlegget under:)
    (Og de middagene du lager er virkelig inspirerende:))
    Ønsker deg en flott uke snuppa!:)Mange gode klemmer fra meg:)
    (

    SvarSlett
  7. Det ble lekkert på veggen din Tone :)
    Du finner sikkert et lekkert fat , du har jo øye for det du <3
    klem

    SvarSlett
  8. HALLO SKJØNNE TONE:)
    DETTE VAR KNALL TØFFT
    FOR NOEN HERLIGE FAT
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Å dette var skjønt....
    Kunne godt tenkt meg fat på veggen,men da hadde min mann fått åndenød......
    Så....får kose meg å se her hos deg da...smil....

    Ha en flott uke fortsatt min venn.

    Klem
    Camilla.

    SvarSlett
  10. Det er nogle skønne og flotte fade du har hængt på væggen. Fin idé.
    Så nydelige forårs blomster. Noget jeg længtes efter.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett