søndag 6. januar 2013

noen møbler..

...blir man så glad i at du føler at dem skal man ha resten av livet.
Jeg har det sånn med skapet jeg fikk kjøpt i sommer....jeg blir bare mer og mer glad i det.

Var egentlig ikke dette jeg vet intr i, når jeg la inne et bud på skjenken jeg hadde lyst på.
men siden skapet var med på bilde, så bydde jeg på begge....tenkte jeg kunne selge dette skapet.

Etter jeg hadde fått det inn i garasjen og fikk sett ordentlig på det, så måtte noe annet i stuen vike....det gikk helt greit.


det er stort og massivt og jeg elsker fargen på det.

Jeg er så fornøyd med alle møblene jeg har i stuen ....alle gamle og med sjel, som jeg liker det.

klem tone

10 kommentarer:

  1. Det var jo kjempefint,elsker slike skap med sjel i og at ikkje alt er ferdigkjøpt på ein møbelbutikken,herlig farge og sjarm:)
    Skjønner godt at du er fornøyd med det:)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. HEI,
    nydelig skap i flott hjem. liker også veggklokka, hvem selger den?
    fin søndag til deg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Hei:) Ja det skapet skjønner jeg du er glad i!
    Det er såå fint,fin i fargen og dette har sjel!
    Masse...
    LOVE IT!
    klem lille meg

    SvarSlett
  4. Hei Tone.Det var helt nydelig ditt gamle skap. Har også en god del gamle møbler i heimen. Blir en egen atmosfære med gamle ting. :) Koselig blogg du har. Hilsen Merethe

    SvarSlett
  5. Det er kjempefint- nydelig farge. liker det som er oppe på det også :)

    Men du..ser på dine kjekke og pene barn. Tenker og tenker- hvordan kan du ha så store barn allerede? Trodde du var sånn ca 32-33 år :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Knallfint skap så skjønner godt du er glad i dette =)
    Ønsker meg noe lignende når huset blir større ;)tihi
    Ha en fin søndagskveld =)
    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så fint et skap, så eg skjønner også du er glad i dette. Men vil også gi deg besjed du har vunnet 2 premie på min give away. Sender du meg adr så får du pakke i posten, om litt!! mail adr min er ninatj68@hotmail.com

    SvarSlett
  8. WAW SKJØNNE TONE!
    FOR ETT SKAP OG SÅ HERLIGE FARGE
    DU ER JAMMEN HELDIGE
    OG SÅ MASSE KOSELIGT RUNT SKAPET OGSÅ!
    TAKK FOR KOSELIG HILSEN INNE HOS MEG<3
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Så fint du har det Tone ♥
    Møblene dine er helt skjønne med masse sjel :)

    Klem på klem

    SvarSlett
  10. Å hei Tone!
    Endelig innom deg igjen,så fiint bilde!
    Du har virkelig sansen.
    Godt nytt år by the way!


    Klem på dig søde!
    Camilla.

    SvarSlett