onsdag 23. januar 2013

kirsebærgreiner

Hatt fri idag og tok meg en shoppingtur.

En av butikkene jeg måtte innom var mester grønn....alltid noe fristende der.
Idag lot jeg meg friste til kirsebærgreiner....blir så nydelige blomster, og jeg gleder meg allerede til dem blomstrer.


Jeg har hentet ned fra loftet, vinballongen min...siden greinene er ganske så lange og krever en stor og stødig vase, så passer den fint.


synes også vinballongen har en nydelig dus grønnfarge.


For å slippe å fylle ballongen helt opp med vann, satte jeg greinene i en beholder med vann og satt ned i åpningen ( flaks at den passet )

Nå er det bare å vente til dem springer ut, og det blir vakkert!


over til en annen ting!
når jeg legger meg til som følger på blogger, går jeg inn og skal legge "dere"til i bloggrullen min.....men  bloggene finnes ikke på gadet......plutselig over en lang tid, så funker det....hva skjer?
er så mange jeg vil følge!

klem tone





9 kommentarer:

  1. Så vakkert :)

    Mitt kirsebærtre knakk hele toppen av her en dag, tenkte og ta inn noen grener til pynt....så la du ut dette, he,he :) men mine blir det nok ikke blomster på da...

    Så flott med litt vår inn :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Har de fått inn kirsebær greiner :-) det er så nydelig det. Flott vin ballong også.

    Vet ikke mer enn deg desverre. ...

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  3. Å mester grønn har så masse flott!!!
    Å kirsebær.......vakkert vakkert....
    Vårlige bilder...
    Ha en flott ukeslutt min venn.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. HALLO:)
    Å SÅ HERLIGT ATT DISSE GREINENE ER HER NÅ
    KOSELIT OPPI VINBALLONGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  5. Så lekkertt med vinballongen. Jeg kjøpte grener for en stund siden. Bare en blomst sprang ut. Resten tørka selv om de sto i vann. Kasta de i dag. Surt. Håper dine er bedre enn mine. D

    SvarSlett
  6. Det blir nydelig! Tenk at vi går mot vår! Nyt tiden fremover;) Og bloggen tror jeg lever sitt eget liv av og til;)

    SvarSlett
  7. Så utrulig nydelige dei er,blir så vakkert når de springer ut:)herlige vårlige greiner:)
    Ein fin torsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Det var et skikkelig vårtegn, kirsebærblomster er bare nydelige. Så fin den veggen din med de flotte fatene ble, en god ide å samle dem slik :-) Fin kveld til deg, klem Anita

    SvarSlett
  9. åh, kanskje heg skal ta turen å se om de har slike her, råfine... jeg har INGEN vanlige blomster i huset, så jeg bruker pinner, kvister, vrihassel, lerk osv... fint å ha noe som blomstrer og, uten at det er en skikkelig plante... haha... dårlig forklart...

    Ha en fin kveld. Jeg hviler, utslitt etter 2 årsdag...

    Klems Diana.

    SvarSlett