fredag 25. januar 2013

fugletellingen

Hei og god fredagskveld!

Ikke helt helgen for meg, for jeg jobber hver Lørdag.....fri på mandager, så helgen blir like lang.
Har laget ,og spist pizza med hele fam idag......datteren har flyttet på hybel og er ikke hjemme hver helg, så når hun kommer hjem er det ekstra kos ( hadde med kjæresten også)

Jeg har et yrende fugleliv utenfor her og nå er den årlige fugletellingen....og jeg vil være med på det.
Jeg har valgt meg ut Søndag til å telle, siden da er det lyst og jeg kan sitte ved vinduet, drikke kaffe og telle...håper på sol og fint vær .

jeg serverer dem solsikkefrø, for det ser ut som alle liker...nøtter blir også borte.
Kokosnøtt har jeg ikke hengt ut før...ser den minker, så det var nok godt.


Hakkespetten elsker spekk...har 2 stk som er innom hver dag.

Jeg digger disse nydelige skapningene.
Dem spiser veldig mye, og jeg gikk igår til innkjøp av sekk nr. 3 (solsikkefrø) siden oktober.

Skal dere telle?

klem tone


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































3 kommentarer:

  1. Vi mater også fuglene, så koselig med besøk :)
    Flotte bilder!

    Nyt kvelden :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nei jeg skal ikke telle- men beundrer tålmodigheten din :) vi mater pip pippen her også- og de er noen nydelige skapninger. Spennende hvor mye du teller og hva resultatet blir :)


    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som kan mate fuglene! Jeg har 3 katter som hadde spist de opp hadde jeg gjort det, så jeg lar andre ta seg av den jobben :)

    Jeg skal prøve å svare så kort som mulig på hvorfor jeg har valgt å legge inn silikon, jeg kunne skrevet flere a4 siden med grunner ;) Først å fremst hadde jeg ikke pupper, de stoppet å vokse når jeg var ca 12 år. Dette var rundt da jeg hadde spiseforstyrrelser så det var nok grunnen. Jeg er ganske lei av å gå med innlegg i bhen, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg vært flat! Kjøpe bikini var ett mareritt, jeg fylte ingen bikinier på "voksen" avdelingen, og kjøpe bikini med hello kitty på var heller ikke aktuelt, hehe. Jeg har en bikini med innlegg men den har sett sine siste dager. Jeg begynte å grue med til sommeren og fant ut at nå var nok nok og bestilte time til operasjon :) Jeg har ikke lagt inn masse, men nok til at det ser normalt ut til kroppen min :) Jeg gleder meg virkelig til å handle undertøy og ikke minst bikinier :)

    Ha en nydelig kveld videre.
    Klem Renate

    SvarSlett