lørdag 22. desember 2012

juletreet

er i år som i fjor, hugget på egen tomt.
er kanskje ikke det mest fyldige eller perfekte tre, men det fungerer for meg :-)

vurderet lenge på hva jeg skulle bruke som fot i år...ifjor brukte jeg en kurv, den ble ødelagt og jeg ville ha noe annet i år......melkespann!

ble så fornøyd med det og det blir ikke noe vannsøl.


nå idag startet jeg juleferien og det kjennes så godt :-)

Har vært en spesielt hyggelig dag, da jeg fyller år og jeg har fått så mange hilsner ....varmer veldig!
flotte gaver har jeg også fått :-)

Ønsker dere en fantastisk fin kveld!

klem tone




8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen.
    Herlig med juleferie. Jeg skal ha to dager nå. Fri i morgen og julaften. Slik er det noen ganger når en jobber turnus.
    Så flott det var med juletre i melkespannet.
    Vi hogget treet på nabotomta i år, veldig tett nederst, men glissent i toppen. Men med julepynt på ble det bra likevel. Pyntet det i dag.
    Ha ei riktig god førjulshelg :)

    SvarSlett
  2. Å kjære Tone!
    Hjertelig tillykke med dagen!
    Å så koselig jul hos deg!

    GLEDELIG JUL!

    Juleklemmer Camilla.

    SvarSlett
  3. Så nydelig med treet i melkespann, det tipset tar jeg med.
    Ønsker deg en flott julefeiring , klem anita

    SvarSlett
  4. Så smart og fint å sette treet oppi et melkespann da! Det ser veldig fint ut med deg;) Gratulerer så mye med dagen! Ønsker deg riktig god jul;)

    SvarSlett
  5. Melkespannet ble den perfekte juletrefot.
    Ha en fortsatt fin bursdagskveld.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig med melkespann som juletrefot!
    Ønsker deg en riktig god jul!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  7. Hei å hopp og GRATULERER med vell overstått!:))
    Sååå stilig med det melkespannet!! Fikk lyst til å bytte ut
    min fot nå med en gang:)) har to store melkespann som ikke er i bruk..
    Men treet er ferdig pyntet, så den supre ideen din skal jeg notere i min
    "bloggvenners ideer" notisbok:)) så husker jeg hvor ideen kom fra:)
    Her er vi nesten innesnødd...og i morgen reiser vi til svigers og feirer jul
    på gården et par dager (overnatter på hytta)
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Mange juleklemmer fra Janne:)

    SvarSlett
  8. Jeg synes juletreet ditt var sjarmerende og fint jeg.
    Når det kommer til huskjøp så har vi kjøpt oss hus. Her går det unna og vi tar over 18januar, da starter planleggingen og oppussingen.
    God jul til deg og dine.
    Hilsen Elin

    SvarSlett