torsdag 4. oktober 2012

noe av det som skal selges på messa

det nærmer seg med stormskritt....høstmessa!
jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med i år , da jeg ikke følte jeg hadde noe å selge...men de siste dagene er jeg virkelig i gang :-)
 
skal få se noen av det jeg pusler med
 
 
store blikkbokser med strie og skrift ....lager aldri mer en 3 stk av samme
og noen glass, med litt jul, siden det nærmer seg meg stormskritt ;-)

 
bilder blir det i år også....dem er ganske så poppis!

 
litt andre motiv en jeg har laget før

 
synes disse ble fine og har funnet flere motiv å lage med
 
 
hva synes dere?
 
klem tone
 


4 kommentarer:

  1. Kjempefine ting du lager - regner med at du reiser hjem med tomme esker!
    Fin ettermiddag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så fine saker du lager!! Skulle ønske det ikke var så langt unna, for da skulle jeg sannelig tatt meg en tur på høstmesse jeg også!
    Kos deg masse!
    Titti-klem

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har laget! Hvor mye tar du for disse skiltene?!;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk <3 disse bildene koster kr. 100 ,-

      klem

      Slett