onsdag 19. september 2012

høstpyntet.....

.....inngangsparti
 
Det føles ikke som høst her idag....nydelig blå himmel og sol!
Jeg har klippet plenen for siste gang i år og jeg bare elsker den lukten av nyslått gress (sommerlukt)
 
 
 
litt rustikk liker jeg det .....skulle gjerne ha likt at dyrene var på ekte :-)
(bor på et felt så det er vel lite sansynlig at dem ville satt seg på trappen ) ;-)
 
 

 
 satte meg på trappen for å nyte solen og en kopp kaffe med eplekake, men det ble for varmt....phu!
 

 
Jeg rydder bort litt og litt ute om dagen.....er så kjedelig å rydde bort, så det går sakte, men føler jeg har litt tid på meg.
 
klem tone


6 kommentarer:

  1. Så fine høst bilder du viser :))Elsker de lyktene dine,rust er vakkert faktisk :))
    Jeg prøvde meg på eplekrans et år,jeg hadde for svak ståltråd!Den såå meget rart for å si det
    slik ;)
    Takk for at du stakk innom :))

    Nå er du på bloggrollen min :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig høstpynt.
    Tenk at det blir for varmt på trappa i siste halvdel av september - må det bare fortsette....

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble ved inngangen din.
    Og det sittepleddet ditt likte jeg veldig godt da?
    Hvordan har du klaget det?? Er det ett innlegg jeg har gått glipp av her? smiler..
    Ønsker deg en fin fin høstdag i sola!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  4. Heia:)For noen koselige høstbilder..!:)
    Kjenner meg igjen der ja,er ikke så gøy å rydde vekk på høsten nei...:/Men så deilig ut med litt sol..:)
    Ønsker deg en nydelig kveld:)God klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Så høstlig og flott inngangsparti :) Har selv noen epler til overs så lurte på om jeg skulle lage en slik krans, men har du peiling på hvor lenge den vil holde seg fin?
    Hilsen Elin

    SvarSlett