lørdag 31. mars 2012

gamle ullpledd

God Påske til dere!

Jeg har sendt barna og hund på påskeferie med besteforeldre.....hjemmepåske for meg og mannen....har vært på jobb idag, og mannen hadde ryddet og støvsug til jeg kom hjem...DEILIG! ( ikke vanlig kost ) ;-)

Jeg liker veldig godt gamle ting, og kom over disse ullpleddene , men ble litt skuffet da dem egentlig var solgt......jeg sa i allefall at jeg var intr ;-)
Plutselig fikk jeg en mld om at jeg kunne få kjøpe dem, for hun ikke ville sende i posten....HELDIGE MEG!!!
og jeg var litt frekk og spurte om jeg kunne kjøpe alle fire for prisen av 3 = 300 kr ....det kunne jeg :-)


synes dem var riktig så flotte....byttet ut pleddene i kassa mi



2 av pleddene er like....rosa med stjerner.


synes det brune hadde så fint mønster

solgte geiteskinnet som har ligget i stolen, da var dette en perfekt erstatning :-)

Synes jeg har gjort noen KUPP i det siste og jeg skal dele det med dere :-)

Ha en fin Lørdag!

klem tone


8 kommentarer:

  1. Kjempe kjempe kjempe fine pledd! De rosa var jo såååå fine da =)
    Kjekt å gjøre noen kupp da ;)
    Og sikkert veldig deilig å komme hjem når mannen har arbeidet litt i heimen ;)
    Jeg har lurt mannen her i heimen til å skifte på senger og støvsuge og vaske gulv i dag ;) tihi

    Ha en kveld og gooood påske Tone! Kos dere =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte pledd. Heldige deg.<3
    Ha en god kveld, min kjære venn, og selvfølgelig GOD PÅSKE.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Ja det var kupp, kjempefine!
    Elsker ullpledd :)

    SvarSlett
  4. Utrolig koselige og fine tepper Tone, passer godt inn i heimen din. Deilig med hjemme påske, får håpe vi får litt bra vær,så vi kan være litt ute. Flinke Trond som har tatt huset i dag, sånt er ikke hverdagskost her i huset heller .

    Ha en fin søndag
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Syns du var heldig der ja.Flotte tepper.

    Godt å komme heim til ryddig hus.

    Ønsker deg ei fin påske.

    Klem til deg og kos og klapp til fine Tarzan.

    SvarSlett
  6. Så herlige farger på pleddene dine :-) Kassen var også koselig med bokstaver.
    Ønsker deg en fin dag :-) Anita

    SvarSlett
  7. De pleddene så utrolig deilige og varme ut Tone! Perfekt nå som det har blitt litt kjørligere igjen. Det snør for pokker! :P

    Klem Lotte

    SvarSlett
  8. Så fine pledd!
    Eit slikt grått hadde besteforeldra mine -
    her dukka det opp mange gode minner :)

    Fortsatt fin søndag til deg Tone :)

    Klem

    SvarSlett