fredag 3. februar 2012

cupcake!

God fredagskveld!

På rema 1000 butikken vi har, selger dem masse "nyttige" ting og unyttige....jeg velger alltid nyttige ;-).....som dette jernet til å lage cupcake.
Jeg hadde masse bananer som skulle vært brukt, så jeg tenkte at kanskje jeg kunne bruke den røra (banankake) i jernet....det gikk helt fint!


tenkte dette var lurt å ha og bare 199 kr.

dem ble så små og søte ....kunne ha vært mer farge på toppen, men dem kan jo dekoreres :-)
skal prøve på muffinsrøre på søndag.

et lite dryss med melis og det ble desserten i dag...kjempegode!

klem tone



6 kommentarer:

  1. Ohhh...det så veldig godt ut!
    Det var billig for et sånt jern, sånn MÅ jeg ha =D
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Ser veldig godt ut, og heldige er vi som bare kjøper det vi har bruk for :-)
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Nam , nam !!! søte ble de <3
    199 ... ikke dyrt , sjekke om de har det på min rema 1000...
    Ha en knall fin fredag , her kokkelerer mannen og The Voice skal snart sees på skjermen :)
    KLEM :)

    SvarSlett
  4. Nam, nam, sier jeg også. Du er så flink til å friste, Tone. De ser kjempegode ut. En riktig god helg til deg.<3 Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  5. Jøssenavn så mye artig det finnes på remabutikken deres da..finner aldri noe spennende her jeg!
    Men nå må jeg nok kikke enda nøyere etter ;)
    Så lurt å bruke opp bananene i kaker...jeg kaster dem hvis dem ikke blir spist jeg(fysj a meg) ;)
    Gooooood fredagskveld =)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Det var da et rimelig jern, har heller ikke sett noe sånt her... Selv om jeg ikke er en kakemons, må jeg innrømme at dette så godt ut! Lur måte å bruke bananer på også!

    Ha en fin lørdagskveld! Klemmer, Marianne.

    SvarSlett