mandag 7. november 2011

jul....

......er noe jeg tenker veldig mye på nå om dagen!
Er ikke akkuratt noe særlig julevær ute, men det kommer vel i godt tid før jul....håper jeg!

Men julepynt liker jeg å lage selv!
Tenkte å prøve ut noe idag......hadde et syltetøyglass og dro på europris og kjøpte rød og hvit spraymaling.....ble litt overrasket over meg selv, da jeg ikke liker rød jul.

synes den ble litt søt da ;-)
og telyset nedi ser man gjennom bokstavene.
tror kanskje jeg skal lage noen flere av disse og ha med på jobben.

klem tone

3 kommentarer:

  1. Her var det mye fint :) Denne bloggen vil jeg følge!

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen hos meg. Jeg har en svigermor med misunnelsesverdig grønne fingre, så jeg tror noen av disse frøposene må gis bort til henne. Til meg selv får jeg bare fylle noen poser med gamle kjøpefrø som jeg har i en skuff. De er kanskje gått ut på dato for lengst men...det er jo mest for pyntens skyld. Det var smart å spraymale syltetøyglass da! Det eneste jeg har som er rødt i interiøret er en gammel rød keramikkgryte...ikke mye rødt å skryte av.

    SvarSlett
  3. Så fint, hvordan gjor du det med god jul skrifta? :) Sjablong? :) Fint iallefall:-)

    SvarSlett