søndag 14. august 2011

søndagssysler......

Hei!
fikk for en tid tilbake bestilling på 2 bilder.....har ikke orket i sommer å sitte å lage noe inne, men idag kom lysten tilbake.....og når jeg først setter meg ned, så kommer ideene ( noen av ideene får jeg fra medlemer på tips & inspirasjon til hjemmet, som er den mest fantastiske siden på face!

 koseligere med litt pynt på lysene.




 små glass jeg dekorerer med servietter og decopagelim .....blir kjempekoselige med telys! og det nærmer seg den tiden man tenner masse lys :-)
 har laget en del av disse bildene med forskjellige skrift på .
 dette var et bestillingsbilde.
 og dette.
jeg selger en del av det jeg lager....er så heldig å ha fått en liten krok på jobben min som jeg selger tingene mine.

5 kommentarer:

  1. Så fine ting du lager =) De bildene var kjempefine!! Hvor mye tar du for et slikt bilde!?
    Ha en fortsatt fin søndag =)

    SvarSlett
  2. tusen takk! de bildene har vært veldig poppis!jeg tar 100 kr bilde :-) klem

    SvarSlett
  3. Hei Tonemor :)

    Nydelige lys-bunter du lager, det fekk eg også lyst til å prøve på :)

    Og kjempefin blogg du har, så kjekt at du er blitt blogger også :))♥


    Stor klem :))

    SvarSlett
  4. tusen takk, Anita <3 hyggelig at du ville legge igjen en kommentar og jeg synes dette med blogg er morro!!! lysbunter er så koselig å lage :-) klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Flotte lys, og bilder. :)
    Nå fikk jeg til å legge meg til som følger! :):)
    Klem

    SvarSlett