mandag 10. mars 2014

grønn plante

Hei på dere! 

Nå har våren kommet til Grua ( Hadeland) ....har ikke sett solen på flere mnd, men nå er den her, og det smeltes og spires.....jeg ELSKER det!!!

Jeg ønsket meg en "stor"grønn plante for litt farge.
Jeg har ikke vært helt fornøyd med "potten", en zinkbøtte - lite utvalg med så store potteskjulere her i heimen, men ville bruke noe som allerede finnes.


var på jakt etter en stor potte idag......og siden det har smeltet mye rundt drivhuset, kunne jeg titte inne der også .....og der fant jeg den perfekte potten, rusten og med masse av sjarm, akkuratt som jeg liker det.


kassen den står på er full av frø, som forhåpentlig skal i jorden til sommeren.

Jeg fikk denne boksen i fjor av en kunde av meg, som hadde funnet den ved et hus han jobbet på, og tenkte jeg ville bli glad for sånt ræl......noe jeg ble!

klem tone


8 kommentarer:

  1. Fint å få sånt ræl av folk. Jeg hentet ett lite lass sjøl på lørdag.
    Så det blir innlegg om det til helga... Fint at noen kjenner oss
    "skrotnisser" så godt og tenker på oss. Potteskjuleren din var
    jo genial, kjempekul.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. hei Tone,
    så koselig. glad det våres hos deg...
    fine bilder.
    ha en fin dag, gode venn
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. SÅ tøft og så herlig med etterlenget vår!!!! Alt passr helt perfekt,akkurat slik det pleier å gjøre nå¨r du fikser til noe!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Ja det er utrolig hva enkelte av oss kan syns er fint, hehe.
    Godt at folk er oppmerksom på at de kan gi oss slikt "ræl"
    Flott både blomsterpotta og kassen
    Herlig tid nå ja, sola skinner , (ikke nå, men kommer vel i løpet av dagen)
    og snøen forsvinner. Er nok noe snø igjen her enda, men det går fort rette veien. ja.
    Bare å kose seg.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble.
    Artig med ting som kan brukes til noe helt annet enn tiltenkt.

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  6. Kor fin den var. Kjekt å finne ting en kan bruke!!

    SvarSlett
  7. Herlig når det våres skikkelig ute :)
    Vart fint med blomsterpotta og kassen

    Fin kveld til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  8. Så perfekt den var :):) Herlig
    Nyt solen og alle spirene i hagen din :)

    Klem Bente

    SvarSlett