tirsdag 28. januar 2014

på veggen

Er egentlig ikke noe tilhenger av et stort gevir på veggen, men et lite synes jeg bare er kult.

Jeg har sett disse små som noen bloggere har, og jeg hadde så lyst på et selv.....sjekket nettet og kom over et jeg ville ha, men at det var så lite, det sjekket jeg ikke ( ble så ivrig og glad for å se det)


men til tross for at det er lite, så er jeg veldig fornøyd med det .....mulig jeg bestiller flere.


Sjekket heller ikke hvilket dyr det kommer fra.


hadde nok håpet på at det var dobbelt så stort, men jeg venner meg nok til det.

klem tone




7 kommentarer:

  1. Syntes det er fint :) Liker veldig godt det bildet av pippipen :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  2. Passe stort syns jeg. Er heller ikke tilhenger av store gevir på veggen.
    Hvilke dyr det er håper jeg du får svar på. Har ingen greie på slikt.
    Ja her har det og snødd mer enn nok for hele vinteren,
    men avisa sier vi skal få like mye til. Var vel redd for det
    at v i skulle få igjen for en fine vinteren vi hadde før jul.
    Syns egentlig det kunne fortsatt slik i stedet. Men en må
    bare ta det som kommer av vær og gjøre det beste utav det.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Det var stilig gevir! tror det er rådyrbukk jeg :)

    1 meter snø på to dager ja, det var litt!!

    Timeglasset fikk jeg til jul, det er kjøpt på Bohus :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Når jeg så det geviret, kom jeg plutselig på at jeg har da hatt et slikt et sted. Ååå, håper jeg ikke har kasta det! :O Tror jeg må ta en leterunde på loftet nå.. ;)

      Slett
  4. Ja dette blir tøft tone!
    Jeg liker ikke de store heller....eller de er fine ,men kan bli litt ruvende!
    Det som jeg syns er veldig fint er å gruppere de små sammen.....;) da blir det liksom et møbel og en helhet,syns jeg da;))
    Bare å bestille noen til....hi,hi.....

    Takk for hilsen....ble glad.
    Klem på klem.

    SvarSlett
  5. Så fint det var,koselig med slikt på veggen❤️
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. SÅ TØFF
    SÅNN KUNNE JEG OGSÅ TENKT MEG
    DU HA DET SÅ RÅTØFFT TONE
    KLEM TIL SKJØNNE DEG

    SvarSlett