lørdag 14. september 2013

å finne den perfekte ramme

Hei og god kveld!

for en mnd siden fikk jeg tilsendt fra en veninne,  en bok fra hjemmplassen min, Sogndal.
inne i den boken var det et bilde fra der min kjære bestemor bodde i sin ungdom.....ble veldig sentimental av å se det, for dette viste jeg ikke.

Bilde av huset var så flott, at jeg tok en kopi og ville ha det på veggen.
Rammen måtte passe til, jeg var på jakt på loppemarkeder....og fant!

så koselig med klærne hengende ute 

synes denne rammen passet veldig godt til bilde, gammel og med sjel.

det fikk hedersplassen på kjøkkenveggen....ville finne det rette bilde å ha der, etter at tapeten kom på veggen.


har også fått hengt opp en ny lampe, for den som hang der var litt i overkant stor, denne er mer passende....fin er den også.


Ha en fin lørdagskveld!
her er det sofakos med > skal vi danse >og en "liten" vinskvett .

klem tone



12 kommentarer:

  1. Det bildet var veldig sjarmerende og kjempekoselig spesielt kos med klærne hengende på snoren :):)
    Rammen var perfekt ♥ Drømmer meg vekk i kjøkken kroken din,sikkert mange flotte samtaler over en kopp kaffe der :))
    Likte lampen ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Et koselig bilde som også gir en tanker om tidligere
    slekter. Flott. Rammen passet jo perfekt.
    Flott lampe.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Så utrolig koselig å ha et slik bilde med den perfekte ramme på veggen.
    Elsker nostalgiske ting :) Tror faktisk rammen jeg har, med bilde av min oldemor som ung, er helt maken din :)
    Fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så stas da! :) Ble kjempe fint inni den rammen! :) Og kjøkkenet ditt så skikkelig koselig ut! :)

    Ønsker deg ein flott søndag! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  5. Så flott det ble med den gamle rammen, passet perfekt til bildet. Kjekt når man finner det man leter etter...
    Og så koselig på kjøkkenet ditt, blir mer og mer glad i den nostalgiske stilen! (kanskje det betyr at jeg begynner å bli gammel...)

    Ønsker deg en herlig søndag!

    SvarSlett
  6. Så koselig bilde.
    Bestefaren min har samlet på masse gamle bilder, veldig gøy å se gjennom.

    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  7. så flott du har fått det på kjøkkenet, synes det stadig er endringer der.. Men den tapeten var kjempe lekker.. Putene på krakken var også flotte, passer til tiden vi kommer inn i :)

    SvarSlett
  8. Elsker gamle bilder :) Loppis er det perfekte stedet for å finne gamle fine rammer for en billig penge :)

    SvarSlett
  9. Hvor er det bare et fint billede og så er det endda samtidig et godt minde.
    Kan godt forstå at det skulle op på væggen, hvor det også pynter fint.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  10. Hvor er det bare et fint billede og så er det endda samtidig et godt minde.
    Kan godt forstå at det skulle op på væggen, hvor det også pynter fint.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  11. så koselig! alt passet så fint sammen :)

    SvarSlett
  12. Så vakkert du har fått det på kjøkkenet med den nye tapeten! Den er bare så utrolig sjarmerende og oser av nostalgi❤ så gøy det var at du fant det gamle bilde av huset der din bestemor vokste opp❤ klart det måtte rammes inn i en passende ramme og den fant du! Super sjarmerende og passet perfekt! Synes du er råflink på interiør Tone:-) tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Ble veldig glad❤ gode klemmer til deg❤❤❤

    SvarSlett