fredag 28. juni 2013

sydlandsk

Jeg er egentlig ikke tilhenger av blomster/grønne planter i plastikk.
Jeg så en busk på en salgside og synes den var så fin og natutro.....ville ha den i utestua, for der dør alt som er ekte ( er nok dårlig til å passe på å vanne)

fikk komme inn i stuen først og jeg likte den der også....ble så flott ved det blå skapet mitt.


mulig det får flytte inn i vinter, men en så lenge skal det få være ute og lage litt sydlandsk stemning.


likte denne veldig godt ...og det beste! jeg slipper å vanne.


det har vel blitt bedre på den plastikkfronten i de siste årene .....ser med ekte ut.

Nå skal vist sommeren komme tilbake og alle gleder seg!

klem tone





7 kommentarer:

  1. Den ser ekte ut her på bilde i hvert fall :)

    God helg Tone

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Wow, for en fin fake plante. Og så lettstelt, noe for meg som også sliter med vanninga;) Digger det skapet ditt, det skulle jeg gjerne hatt.
    Ønsker deg en finfin helg.
    -Mona-

    SvarSlett
  3. kjempe lekker!
    Kan jeg spørre hvor du fant den hen? =D

    Ha en fin helg.
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Ja den var flott. Ser ekte ut på bilde i hvert fall.
    Er jo en del som er ganske så fine. Og noen ganger er
    det greit med litt slike blomster.
    Håper virkelig det blir så fint vær fremover som det er sagt.
    Vi reiser på årets første motorsykkel-helgetur i dag. S
    Og da er det så kjedelig med regn.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin og så lenge den ser ekta ut så er det topp og så overlever den lenge,Hihi:)eg er heller ikkje så glad i plastikk men ser det heilt ekta ut så kan eg vurdere det❤
    Ønsker deg ei fine junihelg,tenk siste i juni!tida fyker avsted!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Den ser jo veldig ekte ut på bildene.

    Vi trenger visst å skape litt kunstig sydenstemning denne sommeren.

    Klems

    SvarSlett
  7. ENIG MED DEG
    DI SER JAMMEN MEG EKTE UT
    MANGE AV DI
    SÅNN SOM DENNE
    NYT HELGEN
    SKJØNNE TONEROSE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett