søndag 9. juni 2013

så varmt er det vel ikke....

...til å måtte bruke vifte.

Har vært et vekslende vær her i dag, kaldt, varmt og regn om hverandre.

Akkuratt når det ble litt varme, kom jeg til å tenke på en vifte jeg fikk for 25 år siden....husket den var så kul, men lå den fortsatt på loftet?....jammen var den der fortsatt, og like kul, om ikke kulere!


jeg var veldig spent om den fortsatt virket, og det gjorde den.
om den ikke blir mye brukt, skal den få stå fremme litt.


Nå kan det komme et høytrykk over oss, for jeg er forberett.

klem tone


10 kommentarer:

  1. Åååå herlige vifte:)husker ei tid når nesten alle hadde vifte i taket,Hihi artig igrunn men slike vifter som du har er jo mykje greiere:)
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Den var kjempekul, Tone :) Nydelig blåfarge på døra i bakgrunnen, og elsker Tolix'n din :) Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Håper du får brukt den masse :) kjempefin og godt du ikke hadde kastet den.


    Fin ny uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Skikkelig kul !
    Godt du ikke hadde kastet den :)
    Passet godt inn hos deg
    Vi satser på at du må bruke den , myyyyyye fremover :)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Du er den eneste som får kommentar av meg i kveld, - ble HELT slått ut av forkjølelse etter hagearbeid i regnvær og har null overskudd.
    ;-) men den vifta var bare KNALL og måtte kommenteres.
    lucky you.

    klem TOVE

    SvarSlett
  6. Stilig. Nå kan varmen bare komme :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Den vifta var kjempetøff!!
    Krysser fingrene for et høytrykk:)
    Ta en tur innom bloggen min! Der har jeg en sommerlig giweaway:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  8. Den var heilt rå!!!
    Fin berre til pynt og ;0)

    Fin ny veke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Den var råstilig!
    Ikke tapt seg med årene den...
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett