onsdag 2. januar 2013

svart....

....er en farge jeg fikk sansen for ....idag.
Ånden kom over meg idag, og jeg har fått vasket, pusset vinduer og skiftet på sengen, fra flanell til bomull.....er i vårmodus! 

Alltid etter jul får jeg lyst å ha det så enkelt som mulig ( synes det blir litt mye med alt i julen)
Fant frem det jeg hadde i svart... putetrekk, rammer og lysestaker.

Følte nesten at det ble litt minimalistisk ...men deilig!


Er ikke så glad i farger som dere kan se, men på kjøkkenet er jeg litt mer vågal ;-)

klem tone





4 kommentarer:

  1. Godt Nyttår til deg og dine :)

    Jeg er likedan på nyåret, da vil jeg ha minst mulig, og alt uten farger :)Veldig koselig med julepynt og det som hører til, men godt å få det bort igjen å :P

    Svart er en fin kontrastfarge, det gjorde seg i sofakroken din :)

    Ha en fortsatt fin onsdag :)

    SvarSlett
  2. HEI:))
    JA DEILIGT Å FÅ RYDDE UNNA
    HERLIG STEMNING
    DIN FINE STUE
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Eg hadde aldri trudd eg skulle begynne å like svart igjen men nå synest eg det er så fint å få det i hus og kombinere,kun barneromma som har farger her:)
    Stova di blei kjempefine og godt å ikkje ha for masse rundt seg!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Lekkert og stilfullt som alltid, Tone. :-)
    Riktig godt nytt år til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett