tirsdag 8. januar 2013

rustikk

Hei på dere!

jeg har fri på Mandager og det er så deilig ...bruker ofte dagene til å rydde, vaske og pusle i heimen.
Nå begynner det å bli lysere dager og solen titter frem, når den treffer snøen ( har mye av det) blir det påskestemning ( nærmere våren).

Med våren i sikte, vil jeg også gjøre om her inne.....heldigvis er det så mildt ute, at jeg kan gå ut og se om jeg kan bruke noe av utetingen inne .

Som denne stigen


viste ikke om den kom til å passe i kroken der, men den hadde en perfekt str.
Den har stått ute i mange år og har fått den orginale rustikke stilen.


har fått litt sansen for svart i interiøret, så jeg fant igjen vasen ( som var rosa) som jeg engang spraymalte, først hvit , limte på stjerner og spraymalte sort, etter den hadde tørket tok jeg av stjernene.

Liker vasen bedre nå, en når jeg laget den.....og med en lerkegrein oppi :-)

klem tone






7 kommentarer:

  1. Vi bor bare en times tid fra hverandre og jeg har ingen snø :) men jeg synes det er greit jeg altså.
    Hi hi..så artig. I går så fant jeg en svart kandelaber stake som jeg satte ut på glassverandaen. Litt svart inne i mellom gjør seg det altså :)

    Vasen din ble fin med de stjernene- og stigen er helt rå, helt perfekt der den står nå :)

    Ønsker deg en fin dag Tone

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Her er det så vårligt og,kan jo begynne å lure på om det er vinter igrunn,før synest eg Jan og den var så tunge måneder men så er det så masse å sjå fram til med lysere tider og ting som skjer så synest mnd går fort:)
    Så nydelig den stigen passa inn hos deg,lekker og fine lysestaker og!

    Ein fin ny dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. HEI SKJØNNE TONE!
    SÅ TOFFT MED STIGEN PASSET HELT PERFEKT
    HER SKINNER SOLEN I DAG:)
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  4. Svart er kult til alt ! Gøy med forandringer. Og forresten så ser det vanvittig fristende ut med all den gode maten du legger ut bilder av på FB. Jeg må alltid inn i kjøleskapet for å se om vi har "noe" . Det har vi som regel ikke..... Hehe :-) klem. D

    SvarSlett
  5. Jeg er også begyndt at længtes efter våren.
    Så fint at stigen passet. Det ser fint ud.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  6. Halloisen:)du har alltid så gjennomført og stilig!:)Så tøffe de stripete putene var!:)Og greiner er kjempekult å pynte med...!:)
    Har også falt for litt mer svart i innredningen..:)Og ja..må si meg ganske så enig med hun over her...når det gjelder alt den gode maten du lager..!!Skal si fra så fort naboene flytter...hehe:):)
    Håper du får en fin dag:)Mange gode klemmer:):)

    SvarSlett
  7. Så stilig den vasen var da! Deilig at det går mot lysere tider, og det er en perfekt tid for forandringer;) Takk for at du vil delta på give-awayen min;)

    SvarSlett