mandag 28. januar 2013

ingen vei tilbake

Hei bloggen!

Jeg har fri idag og stod opp til masse snø og overskyet, men nå sprakk skylaget og det ble det flotteste været....LIKER!!! ( mildt også)

Jeg har hatt i hende en nydelig , ja hva skal jeg kalle den....se selv


synes den var så fin med hele beholdere som passer i hullene , men jeg får den ikke blank, har gnidd og gnukket , men den blir ikke blank.......ga opp og tenkte den går nok i søppla.

Fant den frem igjen idag og samtidig ryddet i boden.....der fant jeg en malingspray......hmmm, var  det en ide? :-)
da var det ingen vei tilbake!


så glad jeg ikke kastet den!
den ble enda finere med denne delikate fargen


fargen er fra KEM og heter appliance white
(trodde den var hvit når jeg bestilte den, men vil si den er lys blå)

klem tone



11 kommentarer:

  1. kjempefint, Tone. kan ha glass oppi og putte div. oppi dem igjen og....
    smart. ble fint med lys farge...
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Så flott den ble, herlig farge også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin den er. Var fin før også synes jeg ;-) men veldig fin som hvit !

    Er så herlig ute nå ;-)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Ååå den var utrulig fin:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Flott, før & nå synes jeg :)
    nydelig farge den lyseblå .
    ha en fin kveld Tone
    klem

    SvarSlett
  6. Det er vel en gammel eddik og oljeoppsats du har der ;) Kledde å bli lakkert, når den var såpass slitt i forsølvingen :)

    SvarSlett
  7. Den som samler den har :)

    Og vi lever nok godt opp til dette uttrykket.
    Denne ble kjempefin.

    :) Klems

    SvarSlett
  8. Jeg har noen slike "sølv" ting som ikke blir blanke.
    De er vel bare plett som er pusset så mye at sølvet er borte tenker jeg.
    Men jeg har ikke hjerte til å kaste det. Kanskje jeg skal spraye det?
    Dette ble ihvertfall flott. Så bra at du ikke hadde kastet den.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  9. HALLO SKJØNNE TONE:)
    SÅ BRA DU IKKJE HEIV DEN!!!
    DEN BLEI SÅ LEKKER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. Superskjønt ble det Tone!
    Ha en vidunderlig dag!

    Klem på dig søde!
    Camilla.

    SvarSlett
  11. Så fint det ble, utrolig spennende med spraylakk.
    Du inspirerer, jeg fikk lyst til å prøve :-)
    Fin dag til deg, klem Anita

    SvarSlett