mandag 12. november 2012

julepynt

har gått igjennom goodiebagen vi fikk på bloggtreffet.....
der lå det noe inne i silkepappiret som jeg synes var så flott, og fra butikken Hvit tråd:-)
 
 
 
akkuratt min stil når det kommer til julepynt

 
så heldig at jeg fikk 3 stykker....fant plass til dem med det samme :-)
 
 
 
laget lysestake av 2 ciderflasker ( kjøpt i sverige)
synes det passet flott på flaskene.

 
på den med konglen står det :walking in a winter wonderland
den andre med blomster står det : let it snow...
 
skal sjekke om det finnes i flere utførelser...kunne tenke meg flere .
 
klem tone
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. waw så fine dei var!
    likte ekstra godt den med konglen:)
    klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint å henge disse på flaskelysestakene.
    Jeg så de hadde i mange utførelser, så bare løp og kjøp :)

    Klem

    SvarSlett
  3. LIkte den med kongle på jeg! Elsker å bruke gamle flasker som lysestaker jeg også, er så sjarmerende.

    SvarSlett
  4. Disse var kule Tone!!:)Og veldig deg!:)
    Jeg er også glad i slike små pynteting...:)
    Og gamle flasker er jo kjempedekorative:)!
    Du er så flink å bruke ting på en ny og annerledes måte syns jeg!:)
    (Hadde aldri komt på å henge disse på flasker..)Nei, du er både kreativ og inspirerende!:)
    Ønsker deg en fin kveld Tone!:)God klem:)

    SvarSlett
  5. Det var veldig fint å henge de på flaskene :) Har jeg ikke tenkt på :) Men, mine har også kommet opp :) De var veldig søte:) Var forøvrig masse flotte ting i Goodiebag'en :)

    Takk for sist :) Håper det ikke blir lenge til neste bloggtreff, og at jeg ikke har hundre ting å rekke den dagen så jeg kan komme tidsnok :P

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Ja de var flotte.
    Ligger på benken hos meg enda.
    Må se om jeg finner en fin plass å henge de opp etterhvert.
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  7. To av mine tags har fått en plass, men den siste må jeg finne på noe lurt med.. Hyggelig å lese at du tror julemarked materiellet er lett å selge! Det er jo det jeg håper på også ! :)

    SvarSlett
  8. Så fine! Eg har aldri sett denne typen julepynt før :)
    Fekk du meir goodies? :)
    Klem

    SvarSlett