onsdag 4. juli 2012

NIB`s utfordring - friminutt

NIB har denne mnd utfordringen -  Friminutt

passet meg bra og være med på denne....holder jo på og maler og trenger innimellom et friminutt.
har fått malt strøk nr. 2 på halve rekkverket på terassen......fra rødt til hvit.....blir såååå fint!!!

og strøk nr 2 på vedskjulet ( vet det har tatt litt tid) ;-)

Tok meg et friminutt og fikk laget deilig sjokoladefondant....første gang jeg har prøvd det og det smakte fortreffelig!


deilig bare å sette seg ned og nyte sommeren (når den er her).....og en fondant :-)



satt og så på forskjellene (for en forandring....til det bedre!)....når jeg er ferdig med hele, så skal jeg ta meg et laaaangt friminutt.

ønsker dere en fin sommerdag!

klem tone


6 kommentarer:

  1. Snakk om forandring - til det bedre.
    Er jo så gøy når resultatet blir bra, da glemmer man liksom alt arbeidet.

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Så fint det blir! Og friminutt med sjokoladefondant? HELT etter min smak ;-)

    SvarSlett
  3. kjempe fint, eit herlig friminutt :)

    henriette

    SvarSlett
  4. Koselig du ville følge meg.
    Kjempefint i hagen og ellers løsninger. Drivhuset var kult. Har noen vinduer jeg også som jeg tenkte å montere for tomatene.
    Kos deg videre.
    Randi

    SvarSlett
  5. Så fint det ble med det hvite gelenderet.

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  6. Det så nydelig ut både med hvitt gelender og fondant. Lykke til i utfordringen, klem Anita

    SvarSlett