torsdag 14. juni 2012

VINBALLONG

Hei på dere!

Har sett på disse vinballongene og har vurdert frem og tilbake om jeg kunne tenke meg en slik ;-)
Her for et par dager siden så jeg en på en salgside på face.......jeg vurderte ikke, bare sa jeg ville ha den.....100 kr.
Var ikke glassbollen som fristet mest, men den "kurven" den stod i.....rusten stål!



har aldri sett disse med denne kurven.....og jeg bare digger den!
trengte noe "pynt" å sette oppi, og det fant jeg hos naboen....dem har et tre som har så flotte blader :-)


hva synes du....kult hva?

klem tone


8 kommentarer:

  1. Drit kul :))

    Sett dem jeg også, men til en helt annen pris !!
    Heldigrisen :))

    klem , klem

    SvarSlett
  2. Synes den var skikkelig kul ja. Så fint med den jernkorga og at glasset ikke var så mørkegrønt som på mange andre vinballonger :))

    Fikk kjempelyst på fiskesuppe når jeg så lenger ned her, og butterdeigspaiene så også kjempegode ut :))

    Ha en fortsatt fin kveld :))

    SvarSlett
  3. Wow! kjempestilig!!
    Elsker rust:))
    Ha en fin fin kveld og kos deg med is i morra:))
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempetøfft, har ikke sett dem med stål på før.
    Litt av en vase det der :-) Jeg har også sett dem med lyslenker oppi til Jul, stilig.
    Ha en super helg, klem Anita

    SvarSlett
  5. Jøie meg så heldig du er med disse kjøpene dine...Hundrings!?
    Skikkelig kul var den!!
    Ha en fin fredag og helg sweetie =))
    KLEM

    SvarSlett
  6. Åå kjempe stilig :) Og hundre kr er jo ingenting for en så fin sak :D

    SvarSlett
  7. Veldig lekkert! Har også en sånn stående,men i en kjedelig kurv... Ser at det hadde vært mer aktuelt å ta den opp i stua med en sånn rundt i stedet... :-)
    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett