onsdag 30. mai 2012

en smak av sommer

god sommer!

dro på gartneriet i dag, for å kjøpe ny hekk....skifter ut den jeg har, for jeg får den ikke til.
Fikk med meg noen flere blomster ...urter til urtekassa og grønsaker til grønsakshagen.....nå er det SOMMER!!!

Var innom på innvandrer butikken og der er det alltid masse spennende....så noe i hyllen som jeg bare måtte prøve.....masse forkjellige nøtter i honning. og en boks med ren honning....tenkte det bare måtte være knallgodt på vaniljeis.


dette er noe jeg kan  anbefale.....var helt fantastisk!



enda bedre blir det om det kan nytes ute i et nydelig vær.

klem tone




6 kommentarer:

  1. Det kan jeg tenke meg smaker fortreffelig, ja;) Lykke til med plantingen!

    SvarSlett
  2. Mmmm , det så fristende ut !!!
    Deilig med sommer dager , selv om badeværet er kaldt ihvertfall her :)

    Klem til deg fra meg !!!

    SvarSlett
  3. Høres kjempegodt ut. Og sikkert også fortreffelig på ost.
    Spis is, og kos deg :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Mai er plantetid, det er sikkert. Skal hente noen Syrinbusker i helgen, som noen skulle gi bort :) Skal også ha en hekk, men må vente litt. Andre ting som har prioritet først.
    Honning med nøtter i, er kjempegodt!
    Ønsker deg en god natt, Tone.

    SvarSlett
  5. Så herlig med litt sommer. Jeg likte så godt stemningen i bildene dine. Jeg fikk lyst å smake på den isen. Fin skål og dekorativ krukke, herlig sammen med forglemmegei, sukk...
    Ønsker deg en fin og sommerlig helg, klem Anita

    SvarSlett
  6. Namnam :) Dette høres og ser utrolig godt ut! Ha en flott lørdag videre :)

    SvarSlett