torsdag 12. januar 2012

nye trekk

God kveld kjære lesere og følgere!

har hatt 3 rørstoler stående i boden i mange år....er litt usikker hvor jeg har fått tak i dem ( mulig dem fulgte med huset)
Det jeg likte så godt med dem er at dem kan stables og ikke tar så mye plass.
Plutselig så trengte jeg noen ekstra sitteplasser , da kom dem frem.....var absolutt ikke noe fine på sitteplata ( la fort noe over) ;-)
I går på min shoppingrunde kjøpte jeg med stoff  fra Panduro Hobby, og nå har dem fått nye fine trekk på seg.

ble nesten for fine til å settes i boden igjen.
Lykta er også nyinnkjøpt  ( salg)..stjerner er bare så flott!

likte godt stoffet, og ønsket å ha ulike trekk.

Skal nå vise dere hvordan dem så ut, før jeg byttet trekket......ønsker IKKE siden dem var virkelig stygge...men vis jeg ikke viser, kan dere ikke bedømme hvordan det ble.

Jeg sier bare GRØSS!!!
Det var veldig lett å bytte trekk, og for en forandring.

klem tone

12 kommentarer:

  1. De ble knallfine :)gøy at du brukte forskjellige mønstre på stoffene.

    SvarSlett
  2. Stolene ble helt nydelige Tone! :) Veldig fine stoffer - slike ville jeg gjerne hatt også! Nå må de jo få stå fremme - så fine som de har blitt! :)
    Og lykten tror jeg at jeg har sett på Hansen & Dysvik? Finfin den også! :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Annika!
      Helt riktig...fant lykta på Hansen & Dysvik...halv pris kr. 79,- LIKER!
      koselig at du er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommenterer :-)

      klem tone

      Slett
  3. Hei Tonemor :)

    Såå utrulig fine stolane blei! Desse må du ha framme ;)

    Fantastisk forvandling :))

    Stor klem♥

    SvarSlett
  4. Kan vel trygt si at forandringen ble til det bedre. Veldig fine ble dem. Er så praktisk med slike stablestoler.

    Klem inger

    SvarSlett
  5. FOR en forandring- godt du la ut bilder av sånn de så ut før :)
    Ville hatt de stående fremme jeg , herlig med ekstra sitte plasser !!
    Lykten var jo kjempe fin , du er super flink !!

    KLEM fra meg <3

    SvarSlett
  6. De ble jo kjempefine. Det finnes jo ikke grenser for hva du ikke kan. De fleste hadde vel kjørt de krakkene på dynga, og tenkt GAME OVER, men ikke du.... <3

    Klem Helene

    SvarSlett
  7. Sier bare ett ord: FLINKA :)
    De ble kjempe fine :)

    Klem Laila :)

    SvarSlett
  8. Så fine de ble!!!! :))
    Veldig praktiske stablekrakker! Fortsatt slike i Bjørkedalen, med det praktiske (ikke så pene) skai-trekket! :) Veldig greie å ha når man er mange, og likevel tar de så liten plass!
    Nydelig lykt du hadde kjøpt deg!
    Ha en fin kveld, klem ;)

    SvarSlett
  9. Det var ei fantastisk forandring!
    Stolane må du i alle fall ikkje putte inn i boda igjen ;)

    Ha ein fortsatt fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  10. Krakkene dine ble kjempefine!
    Morsomt når man kan fornye det man har!

    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  11. så flotte de blei:) har en slik fæl en jeg og med skinn. stiftet du de nye trekkene fast eller holder det med å lime?

    fantastisk inspirerende side du har:)
    veronica

    SvarSlett