søndag 29. januar 2012

flaskeholder!

God søndag!

Viste ikke hva den skulle brukes til, denne flaskeholderen jeg så på en kjøp/salg side.....men jeg måtte bare ha den....synes den var knallfin!
har fundert litt hva jeg skulle bruke den til, men den var fin bare å stå til pynt også.
Den er anvendelig til masse, må bare komme på det....kommer sikkert flere inlegg med den etterhvert som den får flere bruksområder.

idag ble det denne versjonen




Ble så koselig med de nydeligste rosene ....nostalgisk!

klem tone

5 kommentarer:

  1. Genial bruk av flaskeholderen:) Og alle de fine blikkboksene som har fått tapet :). Hvordan får du plass til alt? :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig, Tone.<3 Og takk for god ide. Har en for glass selv, så venter spent på enda flere ideer.<3
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Hei hei

    Denne var kjempe fin og de rosene er så nydelig, elsker den fargen :)

    God kveld ønskes deg
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så fin <3 Nydelige roser , passet jo perfekt !!
    Ha en fin kveld

    Klem ingrid <3

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Tusen takk for hyggelig kommentar!
    Det har vært mye rart med både blogspot og explorer har jeg funnet ut, for det hender kommentarfeltet legger seg over innleggene, og jeg er ganske fortvilet når jeg ikke kan fikse det.. Jeg bruker firefox så jeg merker ingenting, men hører det er flere som nevner dette..

    Sååå koselig flakesholder med de nydeligste roser!!
    Greit å kunne ha muligheten til forandring, men denne versjonen var helt knall!:)

    Jeg måtte legge deg inn på linklista mi på ny, for den var du forsvunnet fra..merkelig.
    Vel vel, ha en nydelig mandag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett