onsdag 2. november 2011

shopping

har vært på storshopping på Strømmen storsenter idag!

tenkte å prøve å bli ferdig med julegavene....fikk kjøpt 10 stk og er veldig fornøyd med det.

Jeg hadde også et håp om å finne noe på kremmerhuset som jeg så hjemme hos bloggeren Svenngården ......så dem ikke når jeg kom inn, men spurte og jammen hadde dem...oppunder taket....LYKKE!!!

har hatt en magasinhylle der før, men den var så åpen og det så rotete ut....nå ser det mye ryddigere ut, og det liker jeg!
Kremmerhuset har så mye fint i julepynt også, at jeg MÅTTE bare ha!

Siden jeg var på shopping, så fikk jeg med mer også....var bare en tur innom princess og jeg kom ut igjen med noen nydelige putetrekk 2 stk.


disse er jo helt perfekt julete for meg som ikke er rød jul ;-)

var innom flere butikker og kom hjem med bilen full :-) 

Idag blir det hamburgere til middag , så blir det å slappe av på soffan!

klem tone


3 kommentarer:

  1. Deilig og shoppe :)) Flotte ting du har fått i heimen . Ha en fin kveld !!

    SvarSlett
  2. Ser ut til at du har kost deg på shopping. Deilig å være langt på vei med julegaver, det er jeg også.
    Flotte puter du har kjøpt deg.
    kos deg med hamburgere

    klem Anita

    SvarSlett
  3. Endelig er jeg tilbake på nett og har tid til å sjekke bloggen din... Så artig bruk du har av av klysterboksene :) Og jett om jeg gleder meg til shopping i Spania. Magasinhyllene/-boksene dine er kjempestilige.
    Kos deg videre - klem fra Inger

    SvarSlett