lørdag 1. oktober 2011

sliten.....

etter 2 dager med gjester på grilling i et fantastisk flott "sommervær" .
planla å grille etter jobben på torsdag, og naboen hengte seg på, veldig koselig! ...etterhvert utover kvelden  kom det flere naboer som ville være med å grille :-)
Vi avtalte å grille på Fredagen med alle naboer i gata, ca. 20 stk med stor og smått......det ble en fantastisk kveld, men jeg måtte gi meg litt tidligere, da jeg jobber på Lørdager!
Kjenner at prosjektene jeg hadde planlagt i dag, må vente til i morgen ;-) tror det blir en rolig og avslappende kveld på sofaen.

En av naboene kom med en rose til meg og den er bare helt utrolig , med den vakreste rosa fargen og en himmelsk duft ( lukter bringebær).




ønsker dere en flott lørdag!
klem tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar