torsdag 27. oktober 2011

fjernkontroller.....

......får jeg ikke til å passe inn noen steder,og synes det holder med en på bordet, men mannen vil ha alle foran seg - 3 stk.
Jeg rydder dem bort og dem er like fort tilbake!

Her for en stund siden fikk jeg noen kasser/treesker, og en av dem var inndelt i 3 rom......da fant jeg ut at kanskje......

det beste hadde vel å ryddet dem bort.....i en skuff!

fjernkontrollen til tv er vel greit å ha fremme på kveldene, når vi ser på tv.

ellers så synes jeg det var nest best å få satt dem opp i denne gammle kassen....og jammen lar mannen dem få stå i den også.....kanskje fordi han ser dem fra der han sitter ;-)

Snart helg igjen :-)

klem tone

2 kommentarer:

  1. Genialt!
    Glad vi bare har en fjernkontroll jeg ;) Og den får ligge i skuffa på konsollbordet når den ikke er i bruk ;)
    Flink er du Tonemor =)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Smart. :)
    Jeg har våres i en "bok" som ligger på bordet.
    Ha en fin helg.
    klem

    SvarSlett