fredag 19. august 2011

"hjemmelaget" lampe

God Fredagskveld!

tenkte å vise dere lampen som jeg lagde her i sommer, og blir bare mer og mer glad i :-)
var inne på finn.no og der var det noen ting som skulle gis bort, ikke langt fra meg, så jeg dro og hentet.
Lampen var ikke akkuratt så veldig fin, men jeg hadde iallefall en plan med "foten"....den fikk en runde med vask, grunning og zinkspray.
hadde egentlig planer om å kjøpe en fin skjerm til den, da den som fulgte med var veldig gul etter årenes løp, men plutselig fikk jeg en ide.....hønsenetting! var ikke så enkelt, men jeg fikk den sammen både oppe og nede.....festet nettingen til ringene med grov hyssing og pyntet med orkide blomster.
Er ingen som har lik, det er jeg sikker på ;-)


2 kommentarer:

  1. Kjempekul lampe...veldig personlig og med masse humoristisk sans, det liker jeg. Håper du får en riktig så fiiiin helg. Og tusen takk for kjempekoslig kommentar. Klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk Tone!! Imponert over tankegangen din...hvor tar du det fra!! Jeg hadde glatt kommet til og kjøpt en ny skjerm ;)
    God helg =)
    Klem Line

    SvarSlett