mandag 8. august 2011

Endelig!!

nå skal det endelig skje.....ønsket ifjor å ha et hvit stakkitgjerde mellom huset, men fant ingen som hadde muligheten, før NÅ , og jeg er helt på tuppa!...litt av grunnen er å holde hunden inne på tomta, for han går nå i løpestreng og vikler seg inn i alt :-(...jeg fant et bilde i et interiørblad som viser akkuratt hvordan jeg vil ha det. :-) og jeg har fått tak i en blomsterkasse som jeg skal henge på.

sånn vil det bli :-) skal også plante en klatreplante på takrenna. så det ikke koselig ut?

den nye blomsterkassa som skal henge på gjerdet :-)

4 kommentarer:

  1. Heisan, blir nok kjekt å få gjerdet inn tomta, slitsomt med disse løpestrengene, Mille har også det men det er mye å passe på, kjekt å kunne åpne døra uten å tenke på at de skal i line :-)
    Fin blomster potte ,har sett på de selv.

    Lykke til med prosjektet

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. takk, Anita! synes dem var så fine og dem var nedsatt 50%, men når jeg kom til kassa, så gikk dem inn til 70% jippi!!! skal bli deilig å slippe ut hunden uten at han skal løpe ut i veien og bjeffe på folk! ;-)

    SvarSlett
  3. Stakkitgjerde er jo så fint!
    Forstår godt du gleder deg til dette.
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. koselig at du har funnet min blogg, mamsen :-) var jo kanske morsomt når snekkeren kom og trodde han skulle sette opp gjerde rundt hele tomten og jeg sa at det skulle være bare på et par meter.....han stod bare å lo ;-)....jeg gleder meg tilogmed å male det :-)

    SvarSlett