tirsdag 19. februar 2013

vår i luften


etter flere mnd med mange kuldegrader og masse snø, ble det mildt og sol.....påskestemning!
Jeg måtte ut og kjenne litt på solen og det var DEILIG!!!


er masse snø her enda, men jeg tok meg en runde for å se på det som stakk opp fra snøen.....alltid like spennende for å se hva som har overlevd.


klatrehortensian som ble flyttet i fjor, da den ikke trivdes der den stod.....trodde aldri den ville overleve, men her ser jeg mange knupper.....jeg blir så glad av sånt.

ikke bare lever det ute, men det spirer og gror inne også


dette er bare så fantastisk og vakkert


jeg har plantet og sådd masse inne og det ser ut at alt spirer
ser ut til at nyttårsløftet mitt går i oppfyllelse....grønne fingrer!

Gleder meg stort at våren er i anmarsj.

Ønsker dere en fantastisk dag i solen!

klem tone






11 kommentarer:

  1. Ååååå, så kos :)
    Vårsolen er den beste, da ha man hele sommeren i vente....

    Klem og fin dag til deg!

    SvarSlett
  2. Så fint :)
    Da skal jeg ønske meg grønnefingre til bursdagen min, hi hi ;)
    Nyt solen:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så godt ute nå- og så koselig på trappa du har det :) veldig fint pledd å sitte på, fine farger. Herlig å se det har begynt å spire :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Deilig å sette seg ut og la dei første solstrålande varme litt i kinna ;o)
    Er såååååå deilig at vi går mot vår...er super klar!!

    Blir litt rar i år,i og med at vi har flytta frå hagen og no bur kun med terrasse... kjem nok til å sakne å sjå hagen vakne til liv etter vinterdvalen... Får gjere som deg å plante litt inne og ta det ut på terrassen etter kvart ;o)

    Nyt dagen!

    klem

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder:)det er så godt når det begynner å vårest,skal bli herligt!
    Fine bilder;)

    Fin tirsdag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Det er så deilig når man merker at det går mot vår.
    Selv har jeg lett for å bli litt utålmodig da, men så herlig likevel.
    Kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Sååå herlig! :) Jeg skal så urter i dag jeg! :)
    Blir spennende og se om det blir noe ut av det!
    Klem Renate

    SvarSlett
  8. Herlig når det spirer og gror.
    Og at det begynner å komme knopper ute. er jo flott.
    Kommer meg ikke rundt huset og frem til blomsternbeddene
    uten ski eller truger her. Så det må nok vente. Hehe.
    ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  9. Åh...blir bare glad av disse vårslige bildene Tone!:)Herlig med kassen med knoppene oppi:)!!
    Ønsker deg en herlig kveld:)Mange klemmer:)

    SvarSlett
  10. Å SÅ HERLIGT Å SE DET SPIRER OG GROR
    NATTA KLEMMER TIL SKJØNNE DEG TONE:)

    SvarSlett
  11. Gleder meg til å se resultatet av dine grønne fingre.
    Det kan bare bli bra! Du går jo 110% inn for oppgavene.
    Har bladd meg gjennom flere innlegg hos deg (blir for lite bloggetid når en har det travelt med å ha ferie :)).

    Og den lampa di - er bare helt rålekker.
    Har interiørbutikkbesøk på timeplanen neste uke, og det gleder jeg meg til. Er ikke så mye interiørbutikker her som hjemme.

    Klem

    SvarSlett