onsdag 25. juli 2012

FERDIG!

med hvitmaling for en stund ....i allefall for noen uker!
Jeg ble ferdig med inngangspariet i går, etter 3 strøk og idag var det tørt .
 Tok med meg rabarbragrøten jeg laget i går og satte meg på trappen i nydelig sommervær ...så lyst og fin ( blir spennende å se hvor lenge det varer)


Jeg har fått helt dilla på å male hvit...ikke selve huset, for det liker jeg rødt ( rød liten stuggu)




så deilig å få pynte igjen ....og mye koseligere når det var hvit :-)


Husnummeret i emalje vant jeg på bloggen hjemme hos meg 
flaks for jeg trengte et nytt, og et sånt stod på ønskelista.

Jeg er også helt ferdig med å male rekkverket på terassen ....er så fornøyd med å få det hvit.

Her storkoser jeg meg om dagen.....kassene jeg har stående her er urter og jordbær.


disse tujaene skal forhåpentlig vekk i helgen ( om jeg er heldig og mannen vil gjøre det )
Jeg har bare fått så nok, synes disse buskene er det grusomste jeg vet om ( dem fulgte med huset )
tujaene og den lille leveggen skal bort og det skal settet opp en levegg på hele lengden....og den skal bli HVIT! ;-) 


Håper snekkeren min har tid innen kort tid....mens jeg har ferie :-)
Kjenner jeg gleder meg som en unge på julaften for å få det gjort.

Hva tror dere?

klem tone







4 kommentarer:

  1. Litt av en jobb, men så bra det ble !!
    Helt klart hvit levegg !
    Skål :)

    klem

    SvarSlett
  2. Ble kjempefint. Og når krattet og den gamle leveggen blir erstattet med en ny hvit vegg, så får du jo den oasen. Skal bli gøy å se.

    Klem, klem

    SvarSlett
  3. Så koselig du har fått det, uteplassen under tak ser så herlig ut.
    Du spurte om koppestativet mitt, det ble kjøpt på en lokal butikk på
    Karmøy :-) Ønsker deg en flott helg, klem Anita

    SvarSlett